E ali ako kažemo da je fotka za primer i učenje...hm.
Nigde ne pise da je FOTKA za primer i ucenje, vec (doslovce) PORTRETIC, a ja mislim da ne treba da objasnjavam ovde kolika je (i u cemu sustinski) razlika izmedju ta dva pojma.
U svakom slucaju, Zoranova fotka jasno pokazuje kako se slika PORTRET, kakva i kolika treba da bude dubinska ostrina, kako se izoluje subjekat od pozadine, i da li (i na koji nacin) iole skromnija oprema sputava u realizaciji jedne ovakve fotke, pa KAO TAKVA JESTE ZA PRIMER. Takodje (posto sam skoro dobio na pp jednu ineteresantnu opasku i objasnjenje po pitanju obrade Goxyjeve slike VOGUE) verujem da je sam nacin obrade u stvari Zoranovo priklanjanje tim nekim novim tendecijama u post procesu kod portreta, tako da o tome necu ja elaborirati, vec to moze sam autor (ako uopste nadje za shodno da pise o tome). Znaci, @Argon... ovde su u sluzbi pozadine (iako strce i pojedincima bodu oci) lepo uklopljenje CAK i ove tri sipke, cisto da svojim linijama razbiju "monotoniju" ostataka "beskraja" u pozadini. Meni licno se ovakav nacin obrade (pogotovo tonalitet) jako dopada, mozda je slika blago podeksponirana, ALI mislim da je takva zato sto je to ZR bas tako hteo, i da je sa ovakvim bokehom, i tonalitetom to u stvari jedna BAS TAKO ZAMISLJENA celina.