@Zoran Rodic - Zahvaljujem se na konstruktivnom komentaru, posebno impresionira kada moderator foruma ismeva clanove sa kojima se ne slaze, ironicnim komentarima aka laznim intelektualizmom i fake duhovitoscu.
@Dragan Stanojevic aka Storm - Takodje se zahvaljujem adminu foruma na slicnom ponasanju, zaobilazenju cinjenica, iznosenju neistina, selektivnoj "istini". Za ostalo vidi zahvalnicu g. Rodicu.
Ne dozivljavam ja tebe kao neprijatelja, ja te i ne poznajem, mozda to tvoj balkanski mentalitet tako formulise sve one sa kojima se ti ne slazes ili imaju drugaciju argumentaciju od tvoje.
Evo jos malo argumentacije za tebe a i g. Rodica kad ste vec takvi intelektualne sirine i saljivdzije. Sticajem lepih okolnosti supruga mi je davno, dugi niz godina, dizajner po struci, radila za jednu veliku americku korporaciju koja 70% svojih proizvoda (namestaj, home appliances, etc) plasira na istocnoazijskim trzistima. Interna knjiga korporacije, lepo napisana, lepim jezikom, razumljiva svima - Guidelines to Local Market Design and Development. Knjige slicne tematike postoje u svim razvojnim odeljenjima ozbiljnih, velikih korporacija. Autori, neki ljudi sa mnogo titula na nekim lepim univerzitetima ako je to uopste vama dvojici vazno. Pismeni reklo bi se. Secam se dobro, nazalost knjiga nije vise kod nas, morala je biti vracena, na vecem broju strana, znacajno pismeniji ljudi od vac dvojice Dragane Stanojevicu i Zorane Rodicu, objasnjavaju zasto, kako, kada i kada koristiti ili ne koristiti odredjene brojeve/cifre u osmisljavanju imena proizvoda, njegovog eventualnog numerickog dela, kada se radi za pomenuta trzista. Objasnjavaju kulturoloske, socijalne, verske i svake druge moguce konotacije navedenog. Reklo bi se, vodjeni logikom geografske sirine i kombinacijom fenotipa i fiziologije da glupi ameri nemaju pojma! Oce to, dvocifren promet u milijardama USD a trose silne pare da ljude koje rade za njih ubedjuju u bapske price. Znas cega se jos secam iz te knjige - 4/5 kupaca u zapadnoj hemisferi ne bi kupilo ili bi se ustezalo da kupi proizvod koji u svom nazivu nosi broj 13, ne cifre 1 i 3.
Postojala je je jos jedna knjiga duzeg naziva, nje se manje secam, bila je manje interesantna, isto je pocinjala sa Guidelines i odnosila se na antopoloske i morfoloske karakteristike nacija, i rasa na odredjenim trzistima, kroz prizmu pola, starosti, a u cilju boljeg dizajniranja proizvoda za odredjene grupe potrosaca/korisnika. Pretpostavljam da je to isto tako irelevatno zato sto vas dvojica nemate pojama o tome, jel tako!?
Digao si histeriju Dragane Stanojevicu sto su Nikondzije u nomenklaturi preskocili model 5400. Wow, strasno, fatalno, spektakularno, vredno onakve pisanije. Mozda je sujeverje, mozda nije, sto se mene tice uvek jeste, a vas dvojica me ismevate i srprdate se u svojim komentarima, misleci da ste duhoviti i pametni. Lepo od vas, nema sta, vodeci dvojac foruma!