Tebi nije dovoljno to što za jedan proces imaš ograničenje od tih 1,6 GB?
to je SAMO ako je instaliran PAE, koji na win7 sa 4G i manje nije upaljen, te nemas limit od 1G6 vec imas limit od 4G po procesu!
A nešto ne uzimaš značajno u obzir to da u svakom taktu može da barata sa 64-bitnom informacijom umesto 32-bitne, što može da donese benefite ako je aplikacjia optimizovana za takav rad.
pa ne moze ako aplikacija ne ume to da koristi a PS NE UME to da koristi, zato i rekoh, sa PS nema nikakve svrhe ici na 64bitno resenje, samo neki plagini umeju (i to odlicno) da koriste 64bitnu extenziju, PS - jok.
Mislim da za je za PS, negde oko 10% ubrzanje sa 64-bitnim PS-om. Ne mora da bude ništa posebno značajno, ali kad se sve sabere ja bih se lično u 2016. ipak držao 64:64:64 za CPU:OS:App.
sa 64bita ima ozbiljna usporenja na mnogo strana + imas probleme sa drajverima ako masina nije vrlo nova.. stare komponente obicno nemaju 64bitne drajvere i nece raditi sa 32bitnim na 64bitnom osu
dalje ubrzanje za PS, pa ovako, merili smo CS5. CS6 nismo merili (nije tada jos postojao) ali da su u CS6 ili CC napravili razliku na tom planu pisali bi o tome na sva usta, a kako cute slobodno mozemo pretpostaviti da nema razlike.
CS3-5 na ISTOJ masini, potpuno isti HW, frisko instaliran OS, iste fotke za merenje sve isto, mereno za opkladu posto je momak tvrdio da mu je PS poleteo kad je presao na 64bitni os, na 32bitnom PS radi "isto", tj osecaj je da brze reaguje ali to ne moze da se izmeri, a svi njegovi interni filteri, snimanje slike, ucitavanje slike, konverzija slike sve je izmedju 5 i 15% brze na 32bitnoj verziji.
ono sto se desi u prelasku na 64bitnu verziju je najcesce "sveza instalacija" posto se ne radi upgrade na 64bitni windows nego odradis svezu instalaciju i onda SVE radi brze zato sto jbg nisi jos unistio svoj windows glupostima ... ali uzmes i fresko instaliras jedan pa drugi i izmeris 32bitni je brzi ... opet da napomenem vazi za fotosop, ne vazi za aplikacije koje umeju da koriste 64bitne prednosti (razlika izmedju 32bitnog i 64bitnog fotosopa je samo u konfiguraciji kada se kompajlira i tada moze da koristi vise rama, to je to, nema optimizacije da koristi specijalne opcije procesora posto to kompajleri "ne rade sami" - to moras da znas da upotrebis) ali fotosop krsina ostaje jos uvek krsina
.. nije jedini, web server koji drzi preko pola interneta (apache-httpd) na 64bitnom serveru 64bitna aplikacija trosi i do 8 puta vise memorije za iste taskove, poznat "bug" godinama i jbg niko ga jos nije resio.. kazu turi vise ram-a jeftiniji ram nego inzenjer sat..
ja u masinama imam 32 do 64G kako u kojoj masini tako da svakako nemam izbor da teram 32bitni os ali programiram iz vremena osmobitnih a radio sam i sa 4bitnim diskretnim spravama, analognim racunarima .. znam sta pricam a i merio sam ta ponasanja te od skoro radio revisit istih jer danas u vreme popularnih malih virtuelnih masina sve to postaje ponovo vrlo znacajno jer ako doticni apache trosi 5x vise rama bolje mi je da dignem 2x32bitne instance, dobicu mnogo veci bang for the buck ...
da ponovim do 3G 32bita najbolje, 3-4G nezgodna teritorija, i jedan i drugi imaju prednosti i mane, preko 4G obavezno 64bita