Verujem da će vozačima koji nisu seli u auto par godina od polaganja, nametnuti nekakav dodatni test koji će koštati isto ili manje od prvog. Sve u cilju obnavljanja gradiva i povećanja bezbednosti u saobraćaju.
Skoro sam pričao gostu iz Kanade šta sam svojim ušima čuo i video na jutarnjem programu Studija B: naime, na dan posete kineskog premijera, gradske vlasti su odlučile da u cilju smanjenja gužve na Brankovom mostu, zatvore za saobraćaj žutu traku koja, je li, služi samo autobusima i taksijima i tako prebacili i autobuse i taksije u preostale trake. Zbog smanjenja gužve na mostu. To lično i ponosito izgovorio gradonačelnik Beograda. Čovek mi nije verovao, uz komentar: "C'mon, such morons don't even exist". Oh, postoje, i te kako postoje...Šta očekivati onda? Korištenje dronova uz pratnju komunalnog policajca i uz prethodnu proveru da li je vlasnik drona učestvovao u terorističkim aktivnostima?
Verujem da u USA taj zakon donose zbog paranoičnog straha od terorizma, ali od toga u suštini nema efikasne odbrane. Recimo da uz temeljit rad obaeštajnih službi i, što je važnije, obraćanje pažnje na taj rad, može da se predupredi teroristički akt koji planira da sprovede neka organizacija, ali od budale koje se ujutru probudi i izađe na ulicu sa kalašem ili digne dron sa kilo C4 nema nikakve odbrane.