E to i mene interesuje ali jednostavno od drveta ne vidim sumu.
Toliko gluposati i jednog i drugog tabora mislim na C i N da se covek zapita sta uopste ti ljudi u firmama rade?
Zar je tesko poboljsati LV rezim kod Nikona? I osakaceni video.
Zar je tesko Canonu da ugradjuje micro adjusments lens ( ja bih u sve klase dslr aparat stavio kao neophodno ) nego se majmunisu pa ga stave u 50D sad vec vremesni i onda ga izbace iz 60D pa ga vrate u 70D??? A dvocifeni Canini nisu nimalo jeftini za aps_c segment.
Ili u trocifrene Canone nece pa nece da ugrade iso u koracima od 1/3? Nije sve jedno iso 400 pa tek ti nesto malo vise svetla zatreba a blendu neces da menjas i odma na iso 800! Jos gore je sa 800 na iso 1600 a shum progresivno raste sa povecanjem iso-a.
Znam reci ce, imas PS pa tamo se zezaj.
[size=78%] [/size]Argon je potpuno u ravu.
Das za nesto duplo skuplje a dobijes 20% necega?
Sta ce mi magnezijumsko telo kad sam amater i necu u rat sa njim. Kazu zaptiven al nije bas otoporan na prasinu itd. Ali ima srafciger pa mozes das koristis D objektive?!
Pa ja koristim samo nove i bolje G objektive ili neki pandam drugog proizvodjaca.
Gde je tu logika da za mozda jedan dobar stari objektiv kupujem duplo skuplje telo a iz nekog razloga tu ziznu daljinu ne koristim.
Moram priznati da mi se kolorit vise svidja kod Canona.
Ali sta je sa zapusenim tamnim partijama i probijanjem plave?
Da sad Canon izbaci 800D sa micro adjusments lensom i iso u koracia od 1/3 pa makar i sa vremesnim 18mpix senzorom eto meni novog aparata.
Od Nikona ne ocekujem skoro da popravi video mod niti LV kada do sada to nije ucinio a izmacio je more novih aparata!
Sludjen sam verujte mi. Nekako ne vidim da svaki novi aparat ima zadrzano staro i dodato novo sto bi u krajnjem slucaju bilo logicno!
Lako je Draganu i DuxXu da se lome oko MK III i D800 tu nema kompromisa neke nijanse odredjuju sta kome vise odgovara.