Autor Tema: [vesti] Nikon D4  (Pročitano 14383 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže STELLANOVA

• Iskusni član
  • Pol: Muškarac
  • Never stop exploring
    • slobodanmiskovic
    • Pogledaj profil
    • Personal portfolio
[vesti] Nikon D4
« poslato: Januar 06, 2012, 08:02:58 pre podne »
http://www.dpreview.com/news/2012/01/06/NikonD4launched

*    Full HD video recording - Users have the choice of various resolutions and frame rates, including 1080p 30/24fps and 60 fps at 720p. By utilizing the B-Frame data compression method, users can record H.264 / MPEG-4 AVC format video with unmatched integrity for up to 20 minutes per clip. This format also allows for more accurate video data to be transferred requiring less memory capacity. The sensor reads image data at astoundingly fast rates, which results in less instances of rolling shutter distortion.
*   Full manual control of exposure - Shutter speed, aperture and ISO can be changed while recording to adapt to lighting and alter depth of field for professional cinematic results that help realize a creative vision.
*   Uncompressed output: simultaneous Live View - By using the camera’s HDMI port instead of the CF or XQD card, users can stream an uncompressed full HD signal directly out of the camera. This footage can be ported into an LCD display or appropriate external recording device or routed through a monitor and then to the recording device, eliminating the need for multiple connections.
*    Audio recording for professionals - The Nikon D4 features a stereo headphone jack for accurate monitoring of audio levels while recording. Output can be adjusted in up to 30 steps for precise audio adjustment. The D4 offers high-fidelity audio recording control with audio levels that can be set and monitored on the camera’s LCD screen. The microphone connected via the stereo mic jack can also be adjusted with up to 20 steps of sensitivity for accurate sound reproduction.
*    Multi-area Mode Full HD Video: FX/DX, and 2.7x crop mode at 1080p video modes - Whether shooting for depth of field in FX format mode, or looking for the extra 1.5X telephoto benefits of DX mode, the high resolution sensor of the D4 allows videographers to retain full 1080P HD resolution no matter what mode they choose. With the 2.7x crop, users can experience ultra-telephoto benefits in full HD resolution all at 16:9 aspect ratio.
*    Simultaneous live view output without display / simultaneous monitor - Shooters have the option to send the display signal directly to an attached monitor via the HDMI port. This signal can be viewed on the camera’s LCD screen and external monitor simultaneously. Additionally, the image data display can be cleared from the screen, to remove distracting data or when feeding a live signal.
*    Full-time AF - In addition to manual focus, four modes are available, including normal, wide area, face detection and subject tracking, which uses fast contrast detect AF to accurately focus while recording video and in live view.
*    New LCD screen - The large high resolution 3.2-inch LCD screen is 921K dots, and includes auto brightness adjustment. User’s can also zoom in up to 46x to check critical HD focus.
    Time lapse shooting - This new feature combines a selected frame rate and “shooting interval” in a dedicated time lapse photography menu. Playback can be achieved with a wide variety of speeds from 24x to 36,000x while producing a fully finished movie file output for faster multimedia workflows.
*    Remote shutter operation - Using dedicated Movie Custom Settings, recording can be set to be engaged by the shutter release button -users can now use a variety of remote accessories to trigger video recording.
*    NIKKOR lens compatibility - The highest caliber optics are vital to creating HD images and Nikon is the world leader in optics manufacturing with a legacy spanning more than 75 years. Nikon has a vast NIKKOR lens system, with more than 50 lenses with a variety of focal lengths and features, including VR II vibration reduction.

Ali....6000e :( mnogo...
« Poslednja izmena: Januar 06, 2012, 12:42:47 posle podne od strane StORM48 »
Nikon D7000 | Nikon F50

Nikkor AF 300/4 IF-ED |Nikkor AF 35-70/3.3-4.5 | Nikkor AF 50/1.8 D | Nikkor AF-S 18-55 f/3.5-5.6 G DX VR | Nikon AF-S 70-300mm f/4.5-5.6 VR  | TOKINA AF12-24MM F/4 AT-X 124AF PRO DX | Tokina 100mm f/2.8 Macro AT-X PRO D AF | Voigtlaender Ultragon AF II 19-35mm f/3.5-

Van mreže Tyler Durden

• Iskusni član
    • Pogledaj profil
Odg: Nikon D4
« Odgovor #1 poslato: Januar 06, 2012, 09:28:39 pre podne »
Meh... ovo me ni u teoriji ne interesuje. Kao ni 1D :)

Van mreže Grizli

• Veteran
    • Pogledaj profil
« Odgovor #2 poslato: Januar 06, 2012, 09:53:24 pre podne »
auu jašta! ujeda ,masterpiece!
šta mu je sa malim ekranom sa gornje strane ?
hard core punk we live together, resist now and forever
Nikon owner
''Get as much,if not all,done in camera ''-Bryan Peterson

Van mreže Grizli

• Veteran
    • Pogledaj profil
« Odgovor #3 poslato: Januar 06, 2012, 09:59:16 pre podne »
aaa sad sam pročitao na DPu,na ovoj se slici ne vidi!

STELLA ,valjda ce D700 I D3s  bar za 30/40% slistiti cenu
hard core punk we live together, resist now and forever
Nikon owner
''Get as much,if not all,done in camera ''-Bryan Peterson

Van mreže Vocko

• Senior
    • Pogledaj profil
    • bud3 - rekreacija 3a ubr3anu generaciju
« Odgovor #4 poslato: Januar 06, 2012, 10:27:37 pre podne »
\m/(>.<)\m/
Rock on!

///Nikon (ab)user

Van mreže STELLANOVA

• Iskusni član
  • Never stop exploring
    • slobodanmiskovic
    • Pogledaj profil
    • Personal portfolio
« Odgovor #5 poslato: Januar 06, 2012, 10:30:06 pre podne »
Vidim ja da se Nikon priprema za olimpijadu :)

Evo jos novina:

WT-5 Wireless Transmitter with web-browser camera control interface

With the D4 comes a new WiFi transmitter, the WT-5, which is a neat little unit that screws onto the side of the body and draws it's power from the camera's battery. Its real party trick, though, is a built-in web browser-based remote camera control interface that doesn't require you to download or install a specialized app. Essentially, you can log into your camera (with a username and password) using your laptop, tablet or smartphone and its standard web browser, at which point you're presented with a camera control panel with live view feed. You can adjust a wide range of parameters - exposure mode, shutter speed, aperture, exposure compensation, ISO, white balance and so on, and initiate remote shutter release or video recording.

Nov predmet obozavanja sportske redakcije :)
Nikon D7000 | Nikon F50

Nikkor AF 300/4 IF-ED |Nikkor AF 35-70/3.3-4.5 | Nikkor AF 50/1.8 D | Nikkor AF-S 18-55 f/3.5-5.6 G DX VR | Nikon AF-S 70-300mm f/4.5-5.6 VR  | TOKINA AF12-24MM F/4 AT-X 124AF PRO DX | Tokina 100mm f/2.8 Macro AT-X PRO D AF | Voigtlaender Ultragon AF II 19-35mm f/3.5-

Van mreže Lackie

• Iskusni član
    • Pogledaj profil
« Odgovor #6 poslato: Januar 06, 2012, 11:06:38 pre podne »

Van mreže STELLANOVA

• Iskusni član
  • Never stop exploring
    • slobodanmiskovic
    • Pogledaj profil
    • Personal portfolio
« Odgovor #7 poslato: Januar 06, 2012, 11:39:20 pre podne »
Nikon D7000 | Nikon F50

Van mreže STELLANOVA

• Iskusni član
  • Never stop exploring
    • slobodanmiskovic
    • Pogledaj profil
    • Personal portfolio
« Odgovor #8 poslato: Januar 06, 2012, 11:41:11 pre podne »
A Sony je naravno izbacio i nove kartice :)

•QD-H16 card, 16 GB, $129.99
•QD-H32 card, 32 GB, $229.99
•Card Reader, MRW-E80, $44.99
•ExpressCard Adapter, QDA-EX1, $44.99

1Gbps (125MB/s)

:-)

E sad lepo kad krenu da pucaju 100m na olimpijadi, nece im biti potreban video sa 10fps ;)
Nikon D7000 | Nikon F50

Van mreže DuxX

• Veteran
    • Pogledaj profil
Odg: [vesti] Nikon D4
« Odgovor #9 poslato: Januar 06, 2012, 02:34:56 posle podne »
Iako uopste ne sumnjam da ce IQ biti vrhunski voleo bih da vidim semplove. Da znam koji smo nivo dosegli sa ovim i sa buducim aparatima. Mada, opet, moram da primetim iako su Nikondzije zapale u erekciju da 1D X ima kud i kamo bolje performanse ;)
« Poslednja izmena: Januar 06, 2012, 02:53:15 posle podne od strane DuxX »

Van mreže Vocko

• Senior
    • Pogledaj profil
    • bud3 - rekreacija 3a ubr3anu generaciju
« Odgovor #10 poslato: Januar 06, 2012, 04:08:49 posle podne »
Nikon D4 Product Tour

Ne mogu da docekam uporedne testove Canon-a i Nikon-a, lepo kupim kokice i sokic, pa citam flejmove  8)
\m/(>.<)\m/
Rock on!

///Nikon (ab)user

Van mreže DuxX

• Veteran
    • Pogledaj profil
« Odgovor #11 poslato: Januar 06, 2012, 07:14:25 posle podne »
lepo kupim kokice i sokic, pa citam flejmove  8)
Neće da može tako - mora i da se učestvuje! To ti je k'o da ti neko da kokice i pusti da sedneš i gledaš grupnjak, a da ne pipaš i ne ...ovaj...jel ;)

Van mreže Zoran Rodic

• Blogger
  • Veteran
    • zrodic
    • Pogledaj profil
« Odgovor #12 poslato: Januar 06, 2012, 07:32:36 posle podne »
Pazi kad sam odgledao ceo filmic ovog smusenog lika koji je ocigledno u stisci sa vremenom da vrati aparat nekom baji koji stoj iza kamere i nervozno cupka dok ovaj mlatara sa njime :)

Mislim, ovo je toliko van mojih interesovanja u svakom smislu, tako da jedino iskreno mogu da pomognem u hejtovanju kroz neki zadruzni seks, sto rece Duxx

Aj nagradno flamebat pitanje:
Koliko puta je lik u filmu rekao: "... ono sto Canon vec ima odavno"  ;D ;D ;D ?
« Poslednja izmena: Januar 06, 2012, 07:34:16 posle podne od strane Zoran Rodic »
''Ne moze da svane pre zore''

Van mreže Tyler Durden

• Iskusni član
    • Pogledaj profil
« Odgovor #13 poslato: Januar 06, 2012, 08:32:39 posle podne »
eee, al sad je nikon sve dodao i jos bolje odradio  ;D

flejm on! ;D

Van mreže StORM48

• ... - --- .-. -- ....- ---..
  • Administrator
  • Veteran
  • ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
    • StORM48_
    • Pogledaj profil
    • StORM48 flickr gallery
« Odgovor #14 poslato: Januar 06, 2012, 10:42:17 posle podne »
Molim da se uozbiljite...

... i koristite univerzalne tagove [flame][/flame] :D

Pozdrav

Van mreže borko1206

• Iskusni član
    • Pogledaj profil
« Odgovor #15 poslato: Januar 06, 2012, 11:14:16 posle podne »
Meni nije jasno zasto ljudi uvek hoce nesto cega nema,kad izadje konacno ta cetvorka oni koji imaju para na bacanje kupovace ga i menjati svoj D3s za njega iz samo njima poznatih razloga, a drugih 99 % ce cekati 5 godina da cena padne toliko da ce opet izaci nov model i ovaj nece biti interesantan i idemo u krug.Mastanje bez granica... Pa besomucne rasprave o tehnickim karakteristikama o opcijama ,ovome,onome ...teoretisanje do besvesti a nigde slike dobre.
Dok izadje neki model odma ljudi pocnu da petljaju o sledecem i kako im fali bas ta neka opcija koje nema trenutno. Kao valjda ce da izadje aparat koji ce da ima snezor od 5d a brzinu od 7d a robusnost kao tenk :P i da cena bude konaaacenooo prilagodjena sirokim narodnim masama,hahahahahaa

Van mreže cronnin

• Veteran
    • Pogledaj profil
« Odgovor #16 poslato: Januar 06, 2012, 11:33:48 posle podne »
Nije problem u opcijama koje nedostaju, već u gomili viškova koji su fotografima nepotrebni, a povećavaju cenu drastično.
"Yes, I'd like to send this letter to the Prussian consulate in Siam by aeromail. Am I too late for the 4:30 autogyro?"  Canon 550D

Van mreže Zoran Rodic

• Blogger
  • Veteran
    • zrodic
    • Pogledaj profil
« Odgovor #17 poslato: Januar 06, 2012, 11:38:59 posle podne »
Ma, sirokim narodnim masama ne treba 5d brz kao 7d ... to je za one koji zaradjuju od fotografije.

Van mreže Stalker

• Veteran
  • Some cameras, some lenses...
    • Pogledaj profil
« Odgovor #18 poslato: Januar 07, 2012, 12:10:13 pre podne »
Bojim se da će ovu zver da kupuju, bar kod nas, likovi kao jedan što ga znam koji ima D3s i 24-70 i sve što radi je da puca snepšotove svog klinca...klinac čačka nos, klinac umrljan klopom, klincu cure sline....ja ga pitao zašto je bacio pare na tu zver kad bi mu i neki kompakt od 50 evra bio dovoljan za takve stvari, komentar je bio "pa brate najskuplji je".
Što se mene tiče, nikad ne bih dao 6k evra za aparat ili bilo koju tehniku. Te pare mogu da se potroše na mnoge druge stvari, da ne pričam da još nisam savladao sve opcije koje D7k ima, a kamoli ovo...treba i vremena da se "nauči" takva zverka.
« Poslednja izmena: Januar 07, 2012, 12:11:58 pre podne od strane Stalker »
To insult the fool is the price of wisdom.

Van mreže Zoran Rodic

• Blogger
  • Veteran
    • zrodic
    • Pogledaj profil
« Odgovor #19 poslato: Januar 07, 2012, 08:46:00 pre podne »
Dve stvari, neoprostive za ovakvu temu

1. Niko nije linkovao ka dpreview http://www.dpreview.com/articles/7799914638/nikon-d4-overview  :D
2. Niko ne spomenu Sigmu DP1 ... moju omiljenu. Zivo me zanimaju komentari unutar kompanije :)

Nego, ovo malo sto sam pronasao kojekakvih sample fotografija, koliko mi se cini ... ovo je mnooooogo jako na visokim ISO vrednostima.