Ne znam da li je to slučaj samo kod mene,ali u časovima dokolice vrlo rado volim da snimim aktuelne oglase koji se odnose na foto opremu.Bez obzira što niti kupujem niti prodajem,ali eto,čisto da budem u toku:-) E sada,ono šta mi je „zapalo za oko“ je to da se redovno u tekstu oglasa navode neki detalji za koje sam ubeđena da su aktuelni samo kod nas a da u inostranstvu ne može da se vidi nešto slično.Elem,normalno je da se navede tačna naziv proizvoda koji se prodaje kao i opis stanja u kome se nalazi.Ali,podaci tipa „vlasnik nepušač“,“nema gljivica,ameba i sl.“,“nema nevidljivih tragova korišćena...“ su mi malo onako...
Ok,nekada je lepo biti malo duhovit,ali čini mi se da neki od navedenih činjenica nisu napisane u tom svojstvu.Mislim,čemu služi činjenica ako je vlasnik nešušač,a npr. sa aparatom slikao svadbe u salama sa jedno 100 pušača??? Ili ona fora „amaterski korišćen“,to mi je najbolje
Pa neki amateri dok ne nabodu fokus za pet pristojnih fotografija izarče zavesicu ko za pola svadbe (to mi je nešto poznato
)
A uz to i „amatersko“ čišćenje senzora štapićima za uši:
I na kraju oglasa neizostavno je i navesti razlog prodaje! Koliko puta ste pročitali:“menjam sistem,pa zato prodajem“,“kupio sam bolje i sada mi ovo samo stoji i skuplja prašinu“,“dobio sa na poklon i ne znam da koristim“....Logično je da niko neće napisati „olupao sam objektiv o asfalt,na njemu se srećom ništa ne vidi,ali jbg,možda se unutra nešto poje....,pa bolje da ga prodam dok ne rikne“,ili pak „doneo mi ortak kradenu opremu,bolje da je prodam nego da je ja koristim“.Šta vi mislite o ovome,da li je ovakav tip oglasa karakterističan samo sa Serbistan ili će i neki uštogljeni Britanac napisati nešto poput ovoga?