Autor Tema: VW Amarok  (Pročitano 12630 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže STELLANOVA

  • Iskusni član
  • ***
  • Poruke: 468
  • Pol: Muškarac
  • Never stop exploring
    • slobodanmiskovic
    • Pogledaj profil
    • Personal portfolio
Odg: VW Amarok
« Odgovor #20 poslato: Novembar 14, 2011, 09:18:10 pre podne »
Kubikaza nije bitna u svim drzavama a Srbija u ovome svemu nema nikakvu vaznost. Recimo u Bugarskoj se gleda koliko auto ima kilovata i po tome se placa.

Nissan ima 2.5 L YD25DDTi (174 hp (130 kW), 297 lb·ft (403 N·m)) (Renoov) a i 2.8 L RD28ETi Diesel, 133 hp (99 kW) za koji kao sto vidis ima manju cenu registracije u nekim drzavama (Amarok ima 120Kw). Ima jos dosta drzava gde se registracija ili neki vid takse placa po kilovatima a ne kubikazi.
Nikon D7000 | Nikon F50

Nikkor AF 300/4 IF-ED |Nikkor AF 35-70/3.3-4.5 | Nikkor AF 50/1.8 D | Nikkor AF-S 18-55 f/3.5-5.6 G DX VR | Nikon AF-S 70-300mm f/4.5-5.6 VR  | TOKINA AF12-24MM F/4 AT-X 124AF PRO DX | Tokina 100mm f/2.8 Macro AT-X PRO D AF | Voigtlaender Ultragon AF II 19-35mm f/3.5-

Van mreže Nikol@

  • Senior
  • ****
  • Poruke: 587
  • Pol: Muškarac
    • nivovic
    • Pogledaj profil
Odg: VW Amarok
« Odgovor #21 poslato: Novembar 14, 2011, 09:45:45 pre podne »
@Neonka
A ne, Nikola je ipak vise za neki krivudavi asfalt i zadnju vucu, nikakav 4x4  :)))

Nece Amarok napraviti neku senzaciju, ali ne sumnjam da ce imati svoje kupce...

Kad smo vec kod toga jeste li mozda gledali epizodu Top Geara kad Clarksson pokusava da unisti staru Toyotu Hilux, interesntno je za pogledati :)

Killing a Toyota part 1 - Top Gear - BBC
Killing a Toyota part 2 - Top Gear - BBC
Hard Work Never Killed Anyone, But Why Risk It?

EOS 60D // Tokina 12-24 f4 // Sigma 35mm ART // EF 70-200 f4 IS // Pentacon 135 electric // Samyang 8mm fisheye
Nissin Di622 Mk2

Van mreže Grizli

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 1125
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: VW Amarok
« Odgovor #22 poslato: Novembar 14, 2011, 03:07:40 posle podne »
To je tačno,ali ne vazi i za Srbiju,ja sam pricao za Srbiju jer tu i zivimo (neki ce reci na zalost) ,  jedino ovde moramo da svake godine registrujemo  kola ( u Sloveniji ja mislim da jee jednom u 2 god) .
A bas zato je Amarok zanimljiv i pravi pick up za srb.trziste - obr.moment 400Nm koji omogucuje ekonomicnu voznju pri niskim obrtajima , i snaga blizu 170ks ,kao kod gore modela kojee si pomenuo.Stvar je da za odredjenu sumu koju izdvojis za kola izvuces maksimum
Ja licno bih uzeo ovakva cudovista ,ali to em srcu corbu,em registracija...
hard core punk we live together, resist now and forever
Nikon owner
''Get as much,if not all,done in camera ''-Bryan Peterson

Van mreže Grizli

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 1125
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: VW Amarok
« Odgovor #23 poslato: Novembar 14, 2011, 03:14:50 posle podne »
 8)
hard core punk we live together, resist now and forever
Nikon owner
''Get as much,if not all,done in camera ''-Bryan Peterson

Van mreže StORM48

  • ... - --- .-. -- ....- ---..
  • Administrator
  • Veteran
  • ***
  • Poruke: 3712
  • ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
    • StORM48_
    • Pogledaj profil
    • StORM48 flickr gallery
Odg: VW Amarok
« Odgovor #24 poslato: Novembar 14, 2011, 03:26:18 posle podne »
Ne verujem da su offroad sposobnosti Toyote i Nissana posebno veće od VW
Ah, pa u automobilizmu nema mesta religiji*, te je nebitno ko u šta veruje, nego šta je fakat. 8)


*Mada se neki oblici obožavanja brendova itekako mogu svesti pod religiozne.

Pozdrav
« Poslednja izmena: Novembar 14, 2011, 03:28:29 posle podne od strane StORM48 »

Van mreže Zarko Silic

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 1244
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: VW Amarok
« Odgovor #25 poslato: Novembar 14, 2011, 05:33:23 posle podne »
Previse tu ima raznoraznih fakata, a ne samo jedan.
 ;)


i-besten, i-besten

Citat
http://www.youtube.com/watch?v=zi3BnLkvRvY&feature=player_detailpage#t=1678s

Van mreže Desha

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 3249
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: VW Amarok
« Odgovor #26 poslato: Novembar 15, 2011, 09:48:25 posle podne »

Citat
A ne, Nikola je ipak vise za neki krivudavi asfalt i zadnju vucu, nikakav 4x4  ))
    Nikol@,
Kad izuzmemo tzv terence, svi automobili koji imaju 4x4 su izmisljeni za krivudave puteve, pogotovo asfaltne i to u svim vremenskim uslovima ;)
Ko je vozio Audi Quatro, Subaru ili Volvo XC seriju zna sta pricam, a da ne spominjem Porsche 959 i njemu slicne makinice ...8)
 
Canon EOS 7D, Canon EF 24-70mm f4L IS USM, Canon EF 50mm f/1.8II, Raynox DCR-250, Vanguard Alta Pro 263AGH - GH-100

Van mreže Nikol@

  • Senior
  • ****
  • Poruke: 587
  • Pol: Muškarac
    • nivovic
    • Pogledaj profil
Odg: VW Amarok
« Odgovor #27 poslato: Novembar 15, 2011, 11:47:03 posle podne »
Slazem se, eto ne moramo da idemo dalje od audija sve je jasno... ali kazem za sebe da mi zadnja vuca najvise odgovara :)
Hard Work Never Killed Anyone, But Why Risk It?

EOS 60D // Tokina 12-24 f4 // Sigma 35mm ART // EF 70-200 f4 IS // Pentacon 135 electric // Samyang 8mm fisheye
Nissin Di622 Mk2

Van mreže Stalker

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 1709
  • Pol: Muškarac
  • Some cameras, some lenses...
    • Pogledaj profil
Odg: VW Amarok
« Odgovor #28 poslato: Novembar 18, 2011, 02:01:16 pre podne »
Pinc. Zakon. Tačka.

To insult the fool is the price of wisdom.

Van mreže Zarko Silic

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 1244
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: VW Amarok
« Odgovor #29 poslato: April 09, 2012, 01:44:47 pre podne »
Analiticari nemaju veze sa trzistem i kalendarom :-) Ova godina se zavrsava za mesec ipo dana tako da u tom periodu ne teorije da VW postane LIDER :-)

Nissan i Toyota ce jos dosta vremena vladati ovim off-road segmentom.

Moj favorit je Nissan Pathfinder ili Navara. ;-) Patrol je isuvise velik. :-)

Analiticari nisu pogresili, kao sto je i bilo za ocekivati. Jedino su VWovi analiticari preterali u svojoj skromnosti kada su sa velikom rezervom za lidersko mesto odredili 2018. godinu.


Citat
VOLKSWAGEN SA 8,3 MILIJUNA PROIZVEDENIH U 2011. UVJERLJIVO PRVI

 Prvo mjesto Volkswagena malo je koga iznenadilo, jer na prvom je mjestu bio već 2010. Tada je u ‘foto-finišu’ pretekao Toyotu, ali je s njom ostao gotovo izjednačen. A onda je koncern iz Wolfsburga ubacio u šestu brzinu, a nakon ljeta i sedmu… Toyotu je pogodila kataklizma tsunamija, a i posljedica negativne medijske kampanje na američkom tržištu. VW je porastao 12,8 posto, i dosegao 8.280.724 proizvedena primjerka, a Toyota je pala za šest posto, na 6.867.201. Odjednom se među njima javio jaz veći od 1,4 milijuna.

 To znači da se japanska marka za duže razdoblje, ako ne zauvijek može pozdraviti s prvim mjestom. Tim više što nezaustavljivo nadire korejski Hyundai-Kia, koja je s porastom od 16,6 posto prema 2010. najbrže rastući brend na svjetskom tržištu. Sa 6.368.191 proizvedenim primjerkom koncern iz Seoula je zabilježio povijesni rezultat - došao je na treće mjesto, pretekavši General Motors, koji je prodao 6.312.649 auta. Za koncern iz Detroita utješno je što je ipak zabilježio rast od 3,3 posto. Peti je Renault-Nissan, sa 5.581.488 proizvedenih primjeraka i plusom od 5,4 posto. Neočekivano dobar posao napravio je Fiat kupovinom Chryslera - u prošloj je godini talijansko-američka koalicija proizvela četiri milijuna, a u prvom je kvartalu zabilježen plus od osam posto, premda su europske akcije Fiata u stagnaciji.


izvor:

http://www.autoportal.hr/index.php/novostic/4154

Van mreže STELLANOVA

  • Iskusni član
  • ***
  • Poruke: 468
  • Pol: Muškarac
  • Never stop exploring
    • slobodanmiskovic
    • Pogledaj profil
    • Personal portfolio
Odg: VW Amarok
« Odgovor #30 poslato: April 09, 2012, 09:18:42 pre podne »
I kakve to veze ima sa off-road segmentom? :-)
Nikon D7000 | Nikon F50

Nikkor AF 300/4 IF-ED |Nikkor AF 35-70/3.3-4.5 | Nikkor AF 50/1.8 D | Nikkor AF-S 18-55 f/3.5-5.6 G DX VR | Nikon AF-S 70-300mm f/4.5-5.6 VR  | TOKINA AF12-24MM F/4 AT-X 124AF PRO DX | Tokina 100mm f/2.8 Macro AT-X PRO D AF | Voigtlaender Ultragon AF II 19-35mm f/3.5-