Autor Tema: Makro objektiv za Canon 450D  (Pročitano 5054 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Maric

  • Junior
  • *
  • Poruke: 24
    • Pogledaj profil
Makro objektiv za Canon 450D
« poslato: Februar 07, 2017, 11:00:00 posle podne »
Pozdrav Druztvo, uzeo bih neki makro objektiv za navedeni canon 450d .
Naravno nebih da dajem neke velike pare za njega, jer sam pocetnik, a i nemam ih :)
Slikao bih  recimo cvece, nrave, po sumi...
Gledao sam neke recimo ove:
TAMRON 70-300 LD Di A17 macro
i neki sigmu Sigma Lens 70-300 mm APO macro
Cene su im oko 100 evrica
Dali se isplati davati pare za to?

Van mreže cronnin

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 4109
    • Pogledaj profil
Odg: Makro objektiv za Canon 450D
« Odgovor #1 poslato: Februar 07, 2017, 11:57:43 posle podne »
Šta planiraš da fotkaš?
"Yes, I'd like to send this letter to the Prussian consulate in Siam by aeromail. Am I too late for the 4:30 autogyro?"  Canon 550D

Van mreže Maric

  • Junior
  • *
  • Poruke: 24
    • Pogledaj profil
Odg: Makro objektiv za Canon 450D
« Odgovor #2 poslato: Februar 08, 2017, 12:44:02 pre podne »
Pa fotkao bi recimo mrave, cvece, bube neke, gustere,travu ,cevec po livadama. Paukove po sumama. Tako te sitne zivotinje.
Mislim hocu da probam. Recimo travu sa jutarnjom rosom.
Takve neke stvari bih pokusao.
Kao sto rekoh nemam neke velike finansijske mogucnosti, a nebih kupio neki objektiv koji mi nebi mnogo toga uradio. Mislim na odnoau od ovog standardnog 18-55 sto imam na njemu.

Van mreže Zoran Rodic

  • Blogger
  • Veteran
  • *
  • Poruke: 5061
  • Pol: Muškarac
    • zrodic
    • Pogledaj profil
Odg: Makro objektiv za Canon 450D
« Odgovor #3 poslato: Februar 08, 2017, 09:00:08 pre podne »
Baci oko na ovu temu >>> http://pcfoto.biz/digitalnifotoaparati/literatura/makro-objektiv-vs-tube-vs-closeup-filter/

Problem kod dva gore navedena objektiva jeste to sto oni nemaju 1:1 uvecanje, pa ne spadaju u grupu pravih makro objektiva.
''Ne moze da svane pre zore''