Autor Tema: Canon A2000 IS  (Pročitano 3453 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nele

  • Junior
  • *
  • Poruke: 2
    • Pogledaj profil
Canon A2000 IS
« poslato: Januar 10, 2009, 01:26:53 pre podne »
   Pozdrav svima na forumu.

Kao i mnogi na ovom forumu i ja sam pocetnik sto se tice digitalnih fotoaparata. Duze vreme sam posmatrao, citao testove i ukapirao da je A720 is meni sasvim dovoljan. Medjutim nisam imao para kad je trebalo a on je polako poceo da se povlaci iz prodaje. Sad imam novca a vidim da i aparat jos uvek mogu da nadjem ali pojavio se i njegov naslednik A2000 a razlika u ceni je mala. Problem je u tome sto nisam mogao da nadjem neki kvalitetan test o ovom modelu a ono sto sam nasao nije imalo mnogo pohvalnih reci o njemu. Npr. u zakljucku je pisalo sledece:

"Both the new A2000 and A1000 models have completely dispensed with the key feature that attracted owners of DSLRs looking for a second pocket camera, or those who wanted control over what the camera was doing. It's almost as if Canon have crippled their A-series cameras to encourage more people to buy one of their entry-level DSLRs instead"

Moje pitanje je da li je ovaj model realno bolji od svog predhodnika ili je to samo nasminkani A720?

Hvala unapred.

Van mreže Crni_bombarder

  • Administrator
  • Veteran
  • ***
  • Poruke: 1536
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
    • PcFoto.Biz
Odg: Canon A2000 IS
« Odgovor #1 poslato: Januar 10, 2009, 10:38:58 pre podne »
Dobro dosao na forum.
Ako zelis da se igras (koristis manuelne modove) sa fotoaparatom i nesto naucis, onda uzmi Canon A720. Canon A2000 je lepsi, tanji, ima veci ekran i rezoluciju, ali i manje manuelnih modova nego A720.

Ovde mozes da vidis uporedne fotografije sa oba modela, pa izaberi sta ti se vise dopada (menjaj u padajucem menu-u):

http://www.digitalversus.com/duels.php?ty=1&ma1=1&mo1=379&p1=2426&ma2=1&mo2=591&p2=3792&ph=2

Van mreže Nele

  • Junior
  • *
  • Poruke: 2
    • Pogledaj profil