Autor Tema: Tranzicija u Zemunu - 21. vek  (Pročitano 4217 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Neša

  • Junior
  • *
  • Poruke: 17
    • Pogledaj profil
Tranzicija u Zemunu - 21. vek
« poslato: Jun 11, 2015, 12:01:45 pre podne »
Pozdrav svim članovima foruma. Do sada sam uglavnom čitao vaša iskustva i savete, dobio sam odgovore na nekoliko pitanja, a sada je red da nešto i priložim. Izabrao sam da to budu četiri fotografije snimljene u Zemunu kod železničke stanice i fabrike Zmaj. Nadam se da ću dobiti komentare i kritike, a pošto sam početnik, nadam se da nećete biti previše strogi.

Van mreže cronnin

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 4109
    • Pogledaj profil
Odg: Tranzicija u Zemunu - 21. vek
« Odgovor #1 poslato: Jun 11, 2015, 01:08:55 pre podne »
1.2. Za voz se vidi da si se dvoumio. Hteo si da prikažeš što više, pa na kraju nije ispalo ni jedno ni drugo. Nebo je lepo, kao i boje na slici, oštrina korektna.
3. Mogao si da izbegeš ovo u prvom planu jer ne utiče puno na prostornost. Nema potrbe da ideš na f/10 jer  ti brzina pada na 1/10.
4. Vidi da možda ima zanimljivih elemenata, ali opet mi se čini da nisi uspeo da ih preneseš do nas.

Sve u svemu korektne fotke, ali nema ništa zbog čega bi se neko zadržao da ih duže gleda ili da pošalje nekom link. Moraš to ubedljivije.
"Yes, I'd like to send this letter to the Prussian consulate in Siam by aeromail. Am I too late for the 4:30 autogyro?"  Canon 550D

Van mreže Serb

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 2444
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: Tranzicija u Zemunu - 21. vek
« Odgovor #2 poslato: Jun 11, 2015, 01:33:26 pre podne »
Posto znam koliko dugo imas aparat i koliko fotkas ovo je dobro:)