Autor Tema: Canon - A580 ili A720  (Pročitano 9411 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Mladen

  • Član
  • **
  • Poruke: 166
    • Pogledaj profil
Canon - A580 ili A720
« poslato: Mart 30, 2008, 06:16:49 posle podne »
Procitao sam malo po netu i ovde na sajtu, i sveo sam izbor na ova dva modela. Eventualno jos i Panasonic FX3.
Odmah da kazem ja sam pocetnik u ovome, i ovo mi je prvi digitalni foto aparat.
Dakle, treba mi nesto sto nije preterano tesko za rukovanje, ali kasnije kad malo "savladam materiju",
hteo bih nesto sto moze da pravi i malo ozbiljnije fotografije. Fotografija me zanima, i hteo bih da naucim malo vise.
Ja ne vidim bitnije razlike zbog kojih je razlika u ceni oko 50e (i naglasavanm da ja ne vidim, zato i pitam).
Od A580 me odbija los video zapis (svega 20 fps, ako sam razumeo dobro), tako da mi A720 deluje kao logican izbor.
Kritike po netu su odlicne, izuzev ovde. Jedna clanica se zalila na ovaj model, da joj nije ispunio ocekivanja, ali mislim da je to vise bilo do nje nego do aparata.
Eto, ja oduzih, ne zamerite. Dakle koji od ovih modela biste mi vi preporucili, ili eventualno jos neki u ovom cenovnom rangu. 
Sta je ovo, dozvoli, sta je ovo sine, a uz to i ne radi?

Van mreže sergio

  • sergio
  • SuperModerator
  • Senior
  • **
  • Poruke: 574
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: Canon - A580 ili A720
« Odgovor #1 poslato: Mart 30, 2008, 08:24:16 posle podne »
između ta dva , ne bih uopšte mnogo razmišljao, uzmi  A 720 IS i uživaj  ....
EOS 30 D / EF-S 17-85mm 1:4-5.6 IS USM / 50mm f1.8  / EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS  /  Canon 35-80mm f/4-5.6 (bez prednjeg stakla :) / Speedlite 580EX II

Van mreže MIHAIL0

  • Senior
  • ****
  • Poruke: 970
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: Canon - A580 ili A720
« Odgovor #2 poslato: Mart 30, 2008, 08:38:32 posle podne »