Autor Tema: Nada umire poslednja :)  (Pročitano 7175 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vladakg

  • Junior
  • *
  • Poruke: 24
    • Pogledaj profil
Nada umire poslednja :)
« poslato: Jun 29, 2012, 06:37:49 posle podne »
Pozdrav svima,

Kao sto naslov teme kaze, nadam se da cu nekad da skupim pare da kupim prvi SLR aparat. Uskoro zapocinjem nesto pored mog redovnog posla, pa se nadam da ce da kapne neka kinta, da se kupi tamo na prolece neki aparat. Znaci trenutno sam kao ona deca u onom crtanom filmu kad stoje naslonjeni na zid poslasticarnice i posle sanjaju o svim tim djakonijama, gledam po ceo dan ali i dalje mi je nedostupna kupovina aparata. Tako da znaci ne morate da zurite sa savetima :) . Razmisljao sam da dam izmedju 500 i 600 evra za neki aparat. Totalni sam pocetnik koji se divi lepoj fotografiji. Do sad sam imao samo Canon A550 i sada Canon IXUS 220HS, znaci prakticno nista. E sad ja imam neku dilemi izmedju 6 aparata, pa ako mozete da mi pomognete na koji od njih da se usredsredim. Imam dve cenovne kategorije i jedan aparat izmedju koji mi lebdi u vazduhu :). Prva cenovna kategorija bi bila:

 - Canon 1100D, Nikon D3100 - oni su mi najjeftiniji u izboru i sigurno bi bili vise nego odlicni za mene ali ne znam za koji da se odlucim izmedju ta dva da kupujem sad.

 - Nikon D5100, Nikon D3200, Canon 600D su mi u drugom cenovnom rangu. Dosta su skupi za moj dzep, ali su mi ova prva dva nekako vec dugo prisutna, i zeleo bih neki noviji model posto sam se uvek palio da kupim nesto najnovije :P. Ne znam takodje koji je od ova tri aparata najbolji, i zanima me da li bi za Nikon D3200 pala cena na prolece posto je on veoma skoro izasao.

 - Canon 550D mi je cenovno izmedju svih ovih i veoma me privlaci da izbor padne na njega.

Citao sam testove o svima, i gledao slike slikane njima, i mozda mi se po tim slikama najvise svidja Canon 600D, cini mi se kao da daje najbolje slike, al sta ja znam :).