Autor Tema: Svasta nesto od pocetnika  (Pročitano 2591 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ZlatkoZ750

  • Iskusni član
  • ***
  • Poruke: 351
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Svasta nesto od pocetnika
« poslato: Septembar 28, 2010, 08:22:26 posle podne »
Fotografije koje ce te videti nacinjene su Canonom 450d sa objektivom 18-55 is takodje Canonov koji sam dobio uz njega.
Da napomenem da sa foto aparat kupio pre nesto vise od sest meseci dana i da sam apsolutni pocetnik u svetu fotografija sa DSLR, a ranije sam fotkao sa sa Sonijem   Cyber-shot 5,1 mega piksela.
Fotografije koje slede ako se mogu svrstati i nazvati ''makro''fotografijama,molm vas da ih prokomentarisete,pomognete,ukazete  na greske i o cemu treba da  vodim racuna da bi  mi sledece fotografije bile bolje,jasnije,lepse.
Hvala pozdrav od Zlatka.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.
Canon 450D
canon efs18-55mm is
canon ef 70-300mm is usm
sigma 10-20mm ex dc
canon ef 50mm f/1.4 usm

Van mreže DeVil

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 1673
  • Pol: Muškarac
    • devil_macro
    • Pogledaj profil
Odg: Svasta nesto od pocetnika
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 01, 2010, 02:43:57 posle podne »
Ja bih da ti pomognem nekim savetima, ali nisam baš dobar u slikanju cveća. Kod njih mi smeta centralno kadriranje koje treba izbegavati (na pr. slika 2 i 3). Broj 5 mi se sviđa, ali je dosta mutna i oštre su samo donje latice. Oštrina bi trebala da bude veća i to se postiže većim f-brojem. Kadriranje pčele je OK, ali opet ona nije u fokusu nego deo latice levo. Probaj insekte da slikaš sa f11-f/16 (vidim da si uglavnom koristio f/5.6 što je veliki otvor blende(a mali f-broj ;) ) )
13-a je zbunjujuća, fokusirao si koru drveta da bi, verovatno, istakao teksturu a opet si ostavio i krošnju drveta koja je svetlija i odvlači pažnju od kore. Trebao si odseći gornji deo.