Autor Tema: Pomoc oko izbora foto aparata  (Pročitano 4552 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Charka

  • Junior
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Žena
    • Pogledaj profil
Pomoc oko izbora foto aparata
« poslato: Jul 25, 2010, 04:55:04 posle podne »
Pozdrav,nova sam na forumu i treba mi vasa pomoc :)
Ovako,imam 18 godina i zelim da se bavim fotografijom,tj planiram da je upisem sledece godine,zaljubila sam se u nju pre jedno 2,3 godine. Vec dve godine slikam amaterski,koristila sam mobilne telefone ranije (xD) a godinu dana Canon PowerShoot g10,al su mi ga ukrali pre par dana :( I naravno da sam se bacila u potragu za novim aparatom. E tu mi treba vasa pomoc! :D S obzirom na to da sam jos uvek amater kako sam vec pomenula i nemam puno iskustva,treba mi neki DSLR ali na kom bih mogla da vezbam,dakle da nije skroz profi. Slikam sve zivo,od prirode,ljudi,zivotinja do koncerata,makro,pejsaze,itd. Tako da nemam blage veze koji bi aparat bio najbolji za mene jer jos uvek eksperimentisem sa fotografijom :)
Razgledala sam malo po netu i nasla sam par njih koji su mi zapali za oko (inace oko 500 evra mi je budzet,koji evro manje-vise). A to su Nikon D5000(mada mislim da mu jos nisam dorasla :)), Canon EOS 1000D i FujiFilm FINEPIX HS10. Od ovih ponudjenih favorit mi je Canon za sad,mada sam otvorena za predloge. I jos jedna stvar ako nije problem da mi neko kaze koja marka aparata je ovako generalno da kazem najbolja(mada kontam da je sve to relativno,svakom treba nesto drugo al ajd)?
Hvala unapred,pozz! :D

Van mreže Hornet

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: Pomoc oko izbora foto aparata
« Odgovor #1 poslato: Jul 25, 2010, 06:10:30 posle podne »
D5000 ili 1000D  ;)

Van mreže Charka

  • Junior
  • *
  • Poruke: 3
  • Pol: Žena
    • Pogledaj profil
Odg: Pomoc oko izbora foto aparata
« Odgovor #2 poslato: Jul 25, 2010, 06:13:52 posle podne »