PCFoto digitalni fotoaparati i foto oprema
PCFOTO.BIZ => Cafe pcfoto => Temu započeo: Grizli Novembar 13, 2011, 01:45:54 pre podne
-
http://www.central.volkswagen-commercial-vehicles.com/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de_vwn/tct/amarok_2_0.Par.0001.File.html?culture=sr_CS (http://www.central.volkswagen-commercial-vehicles.com/etc/medialib/vwcms/virtualmaster/de_vwn/tct/amarok_2_0.Par.0001.File.html?culture=sr_CS)
za sve ljubitelje ''narodnog vozila''' i offroad avantura,pravi izbor auta za pomoč pri pravljenju wildlife&landscape photki 8)
-
VW terenac?
Ma daaaaaaj....
-
Što ovaj hilux ima ozbiljnu facu :)
-
Slažem se sa Stormom, mada je taj Amarok navodno odlično odradio testove (mora da ga je nahvalio Jeremy Clarkson u Top Gear-u).
Nekako ne mogu da zamislim sebe u ovako koncipiranom vozilu sa bedžom VW, umesto Toyota ili Nissan ;)
(http://www.markdstephens.com/frontier/evaluation_images/yakima_roof_rack/yakima_rack_nissan_frontier.jpg)
-
ljudi i ja sam za Navaru i Toyotu,aaaaali Nemcu su im zadali konkurenciju :2.0 TDI ,170KS ,blokada diferencijala.
terenske sposobnosti , s tim što je Amaraok ubedljivo najštedljiviji
Volkswagen Amarok v's Toyota Hilux Car Review (http://www.youtube.com/watch?v=l7e_SfYsteE#ws)
VW Amarok, Ford Ranger, Toyota HiLux, Mitsubishi L200, Nissan Navara Pick up test (http://www.youtube.com/watch?v=c9XmW8b-N6A#ws)
-
Pa zar oni nisu zacetnici te kategorije :)
http://www.youtube.com/watch?v=A7jmB_zVyCo&feature=related#t=108 (http://www.youtube.com/watch?v=A7jmB_zVyCo&feature=related#t=108)
-
Ma nista bez Lade Nive :D
-
Nije sve u snazi motora. ;)
Podseti me Nikola... moraju oni prvo da savladaju Ladu Nivu, pa onda da gledaju na veće lestvice. ;D
Pozdrav
-
to stoji,niva je apsolutno No1 ! 8)
-
Pa da, mora da postoji neki red!! :D
-
Lada Njiva je najbolja, ostalo su sve kopije... ;D
-
Lada Njiva je najbolja, ostalo su sve kopije... ;D
I to kada je u retkim trenucima ispravna :)
-
:D
Niva je uslužan terenac, koji svuda prolazi ;)
E sad, često sam sretao ljude koji tvrde da je ona no1, jer drugi džipovi ne prolazi tamo gde ona može. Ipak, najčešće ti ljudi nisu ni viđali prave džipove, ali ajde sad...
Suštinski Nivu guraju uzane gume, kramponke, kakve bi trebalo da ima svako pravo offroad vozilo. E sad, što se u nas Landroveri, LendKruzeri i sl. voze sa gumama plitke šare, a pozamašnih dimenzija, to je druga stvar i naravno da im to umanjuje ofroad sposobnosti više nego bilo koja mehanička razlika u prenosu obrtnog momenta, blokadi diferencijala, redokturu...
-
Da, ali postoji tu jos jedan momenat - s ladom imas hrabrosti da ides dje oces jer nemas mnogo da izgubis, a ako bacis mnogo mnogo novca za neki dobar terenac dobro ces razmisliti dje kuda i kako :D
-
Nikol@ je očigledno upoznat sa prilikama na Durmitoru i ostalim sličnim krajolicima ;D
-
http://www.sarajevo-x.com/auto/testovi/testirali-smo-vw-amarok-2-0-tdi-4motion-highline/110509041 (http://www.sarajevo-x.com/auto/testovi/testirali-smo-vw-amarok-2-0-tdi-4motion-highline/110509041)
http://www.google.rs/#sclient=psy-ab&hl=hr&source=hp&q=vw+najveci+proizvodjac+&pbx=1&oq=vw+najveci+proizvodjac+&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=4826l5043l2l5211l2l2l0l0l0l0l0l0ll0l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=d5ca61796233b343&biw=1328&bih=763 (http://www.google.rs/#sclient=psy-ab&hl=hr&source=hp&q=vw+najveci+proizvodjac+&pbx=1&oq=vw+najveci+proizvodjac+&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=4826l5043l2l5211l2l2l0l0l0l0l0l0ll0l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=d5ca61796233b343&biw=1328&bih=763)
;)
-
Pa VW jedino tako i može da postane najveći - samo posle kataklizme u ostatku sveta... ;D
Pozdrav
-
Za one koje zanima ovakva vrste vozila evo jedan detaljniji test na "nasem" jeziku.
http://www.auti.ba/index.php?sel=news&type=2&view=3296 (http://www.auti.ba/index.php?sel=news&type=2&view=3296)
Amarok je posebno zanimljiv za nase trziste zbog nekoliko prednosti u odnosu na konkurenciju; kao sto su zapremina motora (troskovi registracije), pristupacnost i siroka mreza usluznih servisa, izuzetno elastican i stedljiv motor (Bi Turbo TDI sa autonomiom od preko 1000 km po jednom tankovanju od 80L), offRoad ABS (jedinstven za ovu klasu), veoma povoljna cena, i drugo.
P.S. Mnogo pre kataklizme su precizno isplanirali liderstvo u autoindustriji ali "tek" 2018. godine.
Pored prirodne nepogode koja je zahvatila Japan (nazalost) i kataklizmicne Toyote nevezano za prirodne katastrofe, kao i poslovicno lose americke automobile, VWu ce se najverovatnije plan ostvariti nesto ranije. Analiticari predvidjaju vec ove, 2011. godine.
-
Analiticari nemaju veze sa trzistem i kalendarom :-) Ova godina se zavrsava za mesec ipo dana tako da u tom periodu ne teorije da VW postane LIDER :-)
Nissan i Toyota ce jos dosta vremena vladati ovim off-road segmentom.
Moj favorit je Nissan Pathfinder ili Navara. ;-) Patrol je isuvise velik. :-)
-
par stvari ipak mogu prevagnuti potencijalnom kupcu,potrošnja Amaroka, i na prvoom mestu registracija.Ne verujem da su offroad sposobnosti Toyote i Nissana posebno veće od VW
-
Kubikaza nije bitna u svim drzavama a Srbija u ovome svemu nema nikakvu vaznost. Recimo u Bugarskoj se gleda koliko auto ima kilovata i po tome se placa.
Nissan ima 2.5 L YD25DDTi (174 hp (130 kW), 297 lb·ft (403 N·m)) (Renoov) a i 2.8 L RD28ETi Diesel, 133 hp (99 kW) za koji kao sto vidis ima manju cenu registracije u nekim drzavama (Amarok ima 120Kw). Ima jos dosta drzava gde se registracija ili neki vid takse placa po kilovatima a ne kubikazi.
-
@Neonka
A ne, Nikola je ipak vise za neki krivudavi asfalt i zadnju vucu, nikakav 4x4 :)))
Nece Amarok napraviti neku senzaciju, ali ne sumnjam da ce imati svoje kupce...
Kad smo vec kod toga jeste li mozda gledali epizodu Top Geara kad Clarksson pokusava da unisti staru Toyotu Hilux, interesntno je za pogledati :)
Killing a Toyota part 1 - Top Gear - BBC (http://www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk#ws)
Killing a Toyota part 2 - Top Gear - BBC (http://www.youtube.com/watch?v=xTPnIpjodA8#ws)
-
To je tačno,ali ne vazi i za Srbiju,ja sam pricao za Srbiju jer tu i zivimo (neki ce reci na zalost) , jedino ovde moramo da svake godine registrujemo kola ( u Sloveniji ja mislim da jee jednom u 2 god) .
A bas zato je Amarok zanimljiv i pravi pick up za srb.trziste - obr.moment 400Nm koji omogucuje ekonomicnu voznju pri niskim obrtajima , i snaga blizu 170ks ,kao kod gore modela kojee si pomenuo.Stvar je da za odredjenu sumu koju izdvojis za kola izvuces maksimum
Ja licno bih uzeo ovakva cudovista ,ali to em srcu corbu,em registracija...
-
8)
-
Ne verujem da su offroad sposobnosti Toyote i Nissana posebno veće od VW
Ah, pa u automobilizmu nema mesta religiji*, te je nebitno ko u šta veruje, nego šta je fakat. 8)
*Mada se neki oblici obožavanja brendova itekako mogu svesti pod religiozne.
Pozdrav
-
Previse tu ima raznoraznih fakata, a ne samo jedan.
;)
i-besten, i-besten
http://www.youtube.com/watch?v=zi3BnLkvRvY&feature=player_detailpage#t=1678s
-
A ne, Nikola je ipak vise za neki krivudavi asfalt i zadnju vucu, nikakav 4x4 ))
Nikol@,
Kad izuzmemo tzv terence, svi automobili koji imaju 4x4 su izmisljeni za krivudave puteve, pogotovo asfaltne i to u svim vremenskim uslovima ;)
Ko je vozio Audi Quatro, Subaru ili Volvo XC seriju zna sta pricam, a da ne spominjem Porsche 959 i njemu slicne makinice ...8)
-
Slazem se, eto ne moramo da idemo dalje od audija sve je jasno... ali kazem za sebe da mi zadnja vuca najvise odgovara :)
-
Pinc. Zakon. Tačka.
(http://www.4x4offroads.com/image-files/1972-pinzgauer-712m.jpg)
-
Analiticari nemaju veze sa trzistem i kalendarom :-) Ova godina se zavrsava za mesec ipo dana tako da u tom periodu ne teorije da VW postane LIDER :-)
Nissan i Toyota ce jos dosta vremena vladati ovim off-road segmentom.
Moj favorit je Nissan Pathfinder ili Navara. ;-) Patrol je isuvise velik. :-)
Analiticari nisu pogresili, kao sto je i bilo za ocekivati. Jedino su VWovi analiticari preterali u svojoj skromnosti kada su sa velikom rezervom za lidersko mesto odredili 2018. godinu.
VOLKSWAGEN SA 8,3 MILIJUNA PROIZVEDENIH U 2011. UVJERLJIVO PRVI
Prvo mjesto Volkswagena malo je koga iznenadilo, jer na prvom je mjestu bio već 2010. Tada je u ‘foto-finišu’ pretekao Toyotu, ali je s njom ostao gotovo izjednačen. A onda je koncern iz Wolfsburga ubacio u šestu brzinu, a nakon ljeta i sedmu… Toyotu je pogodila kataklizma tsunamija, a i posljedica negativne medijske kampanje na američkom tržištu. VW je porastao 12,8 posto, i dosegao 8.280.724 proizvedena primjerka, a Toyota je pala za šest posto, na 6.867.201. Odjednom se među njima javio jaz veći od 1,4 milijuna.
To znači da se japanska marka za duže razdoblje, ako ne zauvijek može pozdraviti s prvim mjestom. Tim više što nezaustavljivo nadire korejski Hyundai-Kia, koja je s porastom od 16,6 posto prema 2010. najbrže rastući brend na svjetskom tržištu. Sa 6.368.191 proizvedenim primjerkom koncern iz Seoula je zabilježio povijesni rezultat - došao je na treće mjesto, pretekavši General Motors, koji je prodao 6.312.649 auta. Za koncern iz Detroita utješno je što je ipak zabilježio rast od 3,3 posto. Peti je Renault-Nissan, sa 5.581.488 proizvedenih primjeraka i plusom od 5,4 posto. Neočekivano dobar posao napravio je Fiat kupovinom Chryslera - u prošloj je godini talijansko-američka koalicija proizvela četiri milijuna, a u prvom je kvartalu zabilježen plus od osam posto, premda su europske akcije Fiata u stagnaciji.
izvor:
http://www.autoportal.hr/index.php/novostic/4154 (http://www.autoportal.hr/index.php/novostic/4154)
-
I kakve to veze ima sa off-road segmentom? :-)