Autor Tema: Slikanje sa blicem  (Pročitano 3596 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vladica

  • Junior
  • *
  • Poruke: 29
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Slikanje sa blicem
« poslato: Februar 25, 2020, 12:50:16 pre podne »
Nisam uspeo da pronadjem nigde temu na forumu vezano za blic, pa mislim da bi bilo ok da postavim ovu temu. Dakle, interesuje me/nas slikanje sa blicem. Konkretno, imam canon 430 II i slikam koristeci opciju ETTL, jer sam pocetnik u ovome, medjutim slike mi budu tamne, cak i kad direkt uperim blic u predmet slikanja. Podesen je na zoom - 24mm i dakle automatski rezim (ETTL). E sad voleo bih neke savete, ili linkove gde je objasnjeno kako sta zasto i tako to. Gledao sam kojekuda ali nisam uspeo da pronadjem bilo sta sto bi pomoglo. Hvala unapred svima....
Canon 6D + Canon EF 24-70mm F/4 + Canon Speedlite EX 430 II

Van mreže arhi

  • Administrator
  • Veteran
  • ***
  • Poruke: 1798
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
    • mysql.rs
Odg: Slikanje sa blicem
« Odgovor #1 poslato: Februar 26, 2020, 03:03:06 pre podne »
ettl je prilicno jednostavan za koriscenje, point and shoot i radi, nesto si zabrljao sa podesavanjem, mozda da okacis neku fotku sa full exif podacima da vidimo kaj si zas1234l
5DMK4, 5DMK3, M2, ...
--
koja ti je marka tog šporeta baš pravi dobru klopu

Van mreže bobanf

  • Senior
  • ****
  • Poruke: 558
    • bgd.boban
    • Pogledaj profil
Odg: Slikanje sa blicem
« Odgovor #2 poslato: Mart 04, 2020, 10:03:18 pre podne »
Da ne crkava lampa?
Koji je aparat objektiv, podesavanja, takodje - daj neku sliku.

Van mreže vladica

  • Junior
  • *
  • Poruke: 29
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: Slikanje sa blicem
« Odgovor #3 poslato: Mart 11, 2020, 09:13:11 posle podne »