Autor Tema: Potreban savet oko izbora: NIKON D3500(AF-P 18-55 VR) ili PANASONIC DC-FZ82 ili  (Pročitano 2503 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže jojkic

  • Junior
  • *
  • Poruke: 1
    • Pogledaj profil
    • Galax Drone Team
Biću malo opširniji, pošto sam laik u svetu digitalnih fotoaparata.
Bavim se snimanjem iz vazduha (dronom) , i to shvatam kao vrlo ozbiljan hobi .
Ranije sam sa Phantom 1 dronom, koristeći GoPro 3+ silver kamericu, snimio video Panorama Beograda
( https://youtu.be/uDM2ZTj5BZ4 ) , snimano je u FullHD rezoluciji, 60 fps (frejmova u sekundi)

Posle zbog novog zakona, koji reguliše upotrebu dronova, prekidam sa radom, da bih od prošle godine igrom slučaja (firma u kojoj radim je nabavila Phantom Iv Pro), nastavljam sa snimanjem. Video materijal snimam u 4k rezoluciji, 60 fps , mod d-cinelike , i posle toga ga konvertujem (obradim) u FullHD , 60 fps .

Pošto se vremena menjaju :) , u tim filmićima Panorame iz vazduha koje pravim, je potrebno ubacivati i kadrove snimljene sa zemlje.
U firmi druga služba poseduje foto aparat Nikon 5600 , koji smo koristili za pokrivanje scena snimljenih sa zemlje
snimanjem videa u FullHD 60 fps (veće rezolucije ne podržava) .
Primeri videa, gde sam kombinovao snimke vazduh zemlja, mogu se ovde videti:
Panorama Pančeva: https://youtu.be/J9_eguro-30
Rafinerija nafte Beograd: https://youtu.be/hDItxAhjvhY

Kako to obično u životu biva, kad koristite nešto tuđe, i zavisite od drugoga, to vam se često obije u glavu, pa zbog raznih problema, prinuđen sam da nabavim svoj foto aparat za ovakve stvari.
Foto aparat bih koristio sa fotkanje na putovanjima (tipa par puta godišnje) , i snimanje videa sa zemlje kojima bih dopunjavao kadrove iz vazduha, uz upotrebu stativa. Budžet je ograničen, sa obzirom da je sve to u hobi svrhe, a koliko sam primetio kod nas, ova niža klasa foto aparata još uvek ima problem sa rezolucijama snimanja video materijala. Uglavnom snimaju u FullHD , i 30 fps ...