Autor Tema: Pomoc pri odabiru MILC-a  (Pročitano 2795 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže JovanPA

  • Junior
  • *
  • Poruke: 10
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Pomoc pri odabiru MILC-a
« poslato: Jul 01, 2017, 01:42:03 posle podne »
Pozdrav svima pre svega,
Dugo vec planiram o kupovini DSLR aparata, medjutim malo razmatrajuci i gledajuci i MILC aparate, svideo mi se Lumix DMC-G85 (Lumix DMC-G80) mislim da je kod nas.
Kada sam razmisljao o DSLR aparatu, moj izbor je bio Canon 760d. Sta me je odvuklo na stranu MILC aparata? Pa sama mogucnost snimanja u 4K rezoluciji i pritom veoma solidan kvalitet fotografija.

Ako me pitate za budzet,ne znam, ovaj Lumix sam gledao jer sam nasao da je sa nekim kit objektivom oko 990$, pa mi je to bilo prihvatljivo.
Potpuni sam pocetnik u svemu ovome. Zelim aparat sa kojim mogu vecinu stvari da radim solidnog kvaliteta. Nisam profesionalac, amater sam sa aparatima (mada se profesionalcima nazivaju svi koji zaradjuju novac ovom alatkom, mada moje misljenje je suprotno), ali nisam neko ko ne zna nista o fotografiji.

Ko god moze da mi da tacnije informacije oko cene na nasem trzistu o ovom aparatu, ili neke bolje alternative od istog, dobro je doslo.
Hvala unapred svima koji budu raspolozeni da daju koristan savet ili komentar.
Pozz jos jednom.  :)
« Poslednja izmena: Jul 01, 2017, 01:46:24 posle podne od strane JovanPA »

Van mreže Stalker

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 1709
  • Pol: Muškarac
  • Some cameras, some lenses...
    • Pogledaj profil
Re: Pomoc pri odabiru MILC-a
« Odgovor #1 poslato: Jul 01, 2017, 02:46:46 posle podne »
Pitaj Ljubu (Crni Bombarder ovde na forumu) kolika je cena kod njega. Na Kupujem prodajem, ovi što donose iz Mađarske ga cene 920-990 evra, kako kod koga.