Autor Tema: Kupovina D3300 za pocetnika, i jos par pitanja  (Pročitano 6142 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Rasa

  • Junior
  • *
  • Poruke: 7
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Kupovina D3300 za pocetnika, i jos par pitanja
« poslato: Novembar 15, 2016, 03:47:21 posle podne »
Postovani ljubitelji fotografije najpre da vas pozdravim i pohvalim forum, lepog je izgleda, korisnih informacija i ima dosta ljudi sa iskustvom. Iscitao sam par pocetnickih tema, ali opet imam par nekih svojih pitanja oko kupovine. Dosta sam pretrazivao i izucavao aparate i deluje mi po testovima i komentarima da je zaista dobar aparat. Trenutna je cena 55000 din u radnjama tehnike, daju na 12 ili 24 rate sto mi odgovara jer sam student pa i nemam bas tu sumu odmah da dam. Kod ljudi iz madjarske je jeftiniji za oko 6,7,8 hiljada ali mora kes. To je cena u paketu sa objektivom 18-55mm AF-P, to bi bio neki najnoviji sa motorom. E sad jos jedan aparat koji gledam je canon 1200D, razlika je 10000din, sto je okej ali kazu svi kad vec kupujem da je bolji Nikon, sta vi kazete? I jos jedno pitanje je u vezi Canon-a da vise prikazuje tople boje na fotografijama dok Nikon vise potencira hladne boje, da li u ovome ima neke istine? I takodje Canon ima jeftinije objektive, to me trenutno i ne interesuje jer sam pocetnik, ali ako kroz koju godinu napredujem, da li su zaista puno jeftiniji objektivi? Gledao sam i polovne ali nemam iskustva da procenim u kakvom su stanju a i nekako mi je ovo sigurnije bez obzira sto je i vise nego duplo skuplje od nekog polovnog. Eto toliko od mene, izvinjavam se unapred, verujem da su vam dosadile ove pocetnicke teme, ali nemam nikog osim vas u ovom segmentu da pitam, svi prodavci po radnjama me vec znaju i nemaju nista novo da mi kazu  :D I da dodam, najvise me privlace portreti i neka urbana fotografija, desavanja na ulici...a imam i godisnje dosta rodjendana decijih pa bih bio neka vrsta ujaka-fotografa  :D Hvala vam unapred na pomoci :)