Autor Tema: Canon sx110 is  (Pročitano 5114 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže slavko101

  • Junior
  • *
  • Poruke: 4
    • Pogledaj profil
Canon sx110 is
« poslato: Januar 09, 2009, 01:58:05 pre podne »
Imam jedu nedoumicu u vezi izbora fotoaparata. Posto planira da u skorijoj buducnosti investiram u ovo malo cudo sto slika bez kicice zanima me vase misljenje u vezi sa ovim aparatom, a bilo bi jos i odlicno ako ovde ima prisutnih koji su i vlasnici istog pa da sa mnom a i ostalim clanovima podele svoje utiske o njemu (iz prve ruke) ;D
Takodje ako neko ima i neki predlog koji je bolji od ovog aparata a da su cene priblizno iste bio bih mu zahvalan da mi to i kaze (samo bih voleo da to bude naki canon, ne znam zasto ali su mi nekako prirasli za srce).
Ono sto ocekujem od njega je:
- posto sam u neku ruku pocetnik ali bih zeleo da ponesto naucim o fotografijama i samom fotografisanju trebalo bi da ima sto je moguce vise manuelnih opcija i podesavanja
- da traje bar narednih 2-3 god tj da u tom periodu ne bude neka krsina
- da ima koliko je to moguce u skladu sa cenom sto veci asortiman opcija i mogucnosti
- da u neku ruku bude mobilan, sto ne znaci da treba da bude minijaturan, ali ne i glomazan, nego neka zlatna sredina
- i na posletku da mu auto mod bude bar priblizno odlican dok ne naucim da iz njega izvucem maksimum
- sto se tice samih karakteristika aparata, performanse navedenog mogu da posluze kao vodilja
« Poslednja izmena: Januar 09, 2009, 02:50:08 posle podne od strane slavko101 »

Van mreže slavko101

  • Junior
  • *
  • Poruke: 4
    • Pogledaj profil
Odg: Canon sx110 is
« Odgovor #1 poslato: Januar 09, 2009, 02:54:22 posle podne »
Izvinjavam se, tek sam sada video da sam napisao sx100 is a mislio sam na sx110 is. Sada sam to popravio tako da bih sada voleo da cujem vase misljenje o ovom aparatu ;D

Van mreže slavko101

  • Junior
  • *
  • Poruke: 4
    • Pogledaj profil
Odg: Canon sx110 is