@Bare
Zabavljamo se nekoliko dana sa ovom spravom i mogu reći da sam očekivao samo još jedan retro aparat, a dobili smo izuzetan FOTO (non-video) aparat čiji je retro izgled samo jedna sporedna karakteristika.
@DuxX
Boje su čudo, svega mi... Znam da si Ti poklonik ideje da su boje rešive. I u principu si u pravu, ali jaaaaako je zgodno kad otvoriš RAW pipneš klizač ili dva i snimiš, a da ne moraš da drljaš boje ne moraš da redefinišeš profil aparata, niti da skidaš šum. Malo je reći da me je aparat kupio onog trenutka kada sam na licu mesta (isti ovi uslovi) uporedio ono što su postigli 100D i D5300. Oba su se ugušila u šumu, koji je pojeo sve detalje i oštrinu, a pritom im je kolorit takođe dosta deformisan na high-iso pozicijama. Doduše, 100D se tu ipak nešto bolje snalazi u odnosu na D5300, ali zato Df...
Mnogi vole da kažu da ih high-ISO ne zanima. Kada radim za svoju dušu, ne zanima ni mene baš previše, iskren da budem. Ali, kad se nađeš u situaciji koja jednostavno ne ostavlja prostora za stativ i ISO manji od 3200/6400, sjajno je znati da uopšte ne moraš da paziš koliko će osetljivost visoko da odleti. Lord of darkness mu je definitivno najprikladnije ime. Akvarel se pojavljuje tamo na ISO25600-51200. Jedina marketinška vrednost je 204800, ali je i to već H4 (4 blende softverskog boost-a!!!), pa i nije neočekivano.
Što se detalja tiče, već nakon letimičnog poređenja, vidi se da je D600 u jasnoj prednosti... D800 da i ne pominjem. ALI, imućniji stockeri bi ovi ipak mogli da upotrebe, jer bi stock agenciji mogli da dostave fotografije kakve drugi ne mogu, jer ne može se svaka scena kontrolisati svetlom. U tom smislu, podići ISO malo jače, sa ovim aparatom dobija novu dimenziju upotrebljivosti, pa ko ume da iskoristi, može odlično i da unovči. Očekivao sam da je identičan sa D4, ali ispada da je i bolji. Očigledno je da je senzor iz D4 samo osnova, a da je na njemu nešto rađeno. I to je ogroman plus!
Pozdrav