Serb, bas mi se svidja sto se trudis da koristis razna likovna iskustva kako bi ih iskoristio u fotografiji. Pogotovo mi se svidja naslov 'Lepota starenja", gde zelis da u samu fotografiju "ugradis" iskustvo starih majstora, starijih i od starih majstora fotografije.
Sto se tice tvoje zelje da iskoristis "tajne" starih majstora kakav je
Rembrant je za svaku pohvalu, ali to nije tako jednostavno kako znaju da napisu razne "kursadzije". Da ne bih sada nepotrebno prosirivao temu, reci cu ti samo da je Remrant koristio jako mekane tonove i blage valere. Tvojoj zelji da dobijes veci kontrast vise bi odgovarao za analizu "dramaticni"
Caravaggio.
I jos jedna stvar, nemoj da te bune reprodukcije po knjigama ili interneta gde se ne vide ti blagi prelazi i razrade, pogotovo u "niskom kljucu". Otuda ispravni saveti kolega sa foruma da treba i u tamnim particijama da se ponesto vidi. I naravno, moras da imas i bar jedan deo u "visokom kljucu"(trougao) ali da ne dozvolis da pregori, tako da su Hornet, Dalibor i Velicko u pravu ... sve ovo spoji i imaces jedan lep
chiaroscuro portret
.