Autor Tema: HELP!  (Pročitano 15430 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže linda line

  • Junior
  • *
  • Poruke: 8
  • "Uvek nemoguće moraš rimovati sa mogućim" M. Antić
    • Pogledaj profil
HELP!
« poslato: Februar 10, 2010, 12:08:35 pre podne »
POTREBNA MI JE POMOĆ.
Potpuni sam amater koji ima veće ambicije. Fotografija mi postaje strast.
Želim da kupim aparat koji će mi praviti putopisne reportaže gde god da odem, a i da beleži odrastanje moje dece (što podrazumeva solidne video klipove). Znam, mnogi će reći da je kamera kamera, ali kamera mi smeta na putovanju. Potreban mi je aparat koji će mi pomoći da i u brzini na putovanju (i pored troje dece) uspem bez previše suvišnih škljockanja napravim dobre fotografije i zabeležim koji video klip. Potrebno mi je i da pravi dobre snimke noću, kao i u mraku (fotografije u crkvama i manastirima su mi bile uvek problem sa Fuji F 810). Sa ovim fotoaparatom sam pravila dosta dobar putopis, ali sam povećala svoje zahteve.
Naime,sada,  budžet mi je oko 500 eura. I potreban mi je brz savet, jer uskoro krećem na duže putovanje i moram da se do tada upoznam sa aparatom. (pri tom nebi bilo na odmet da imam negde na netu uputstvo na srpskom, jer sa amater koji uz to slabo barata engleskim jezikom :( .
Mnogo hvala!

Van mreže sergio

  • sergio
  • SuperModerator
  • Senior
  • **
  • Poruke: 574
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: HELP!
« Odgovor #1 poslato: Februar 10, 2010, 12:19:48 pre podne »
Dobrodosla ,

500 evra je super budzet .. za taj novac ja bi uzeo G11 ili ako velicina nije problem Canon SX1 IS.. to je moj stav ... da cujemo ostale ...
EOS 30 D / EF-S 17-85mm 1:4-5.6 IS USM / 50mm f1.8  / EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS  /  Canon 35-80mm f/4-5.6 (bez prednjeg stakla :) / Speedlite 580EX II

Van mreže michaga

  • Junior
  • *
  • Poruke: 95
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: HELP!
« Odgovor #2 poslato: Februar 10, 2010, 03:32:32 pre podne »