Probacu, ako mogu da pomognem Tviti...nisi jedini koji se susreo s ovom vrstom poteskoca.
Problem se sastoji u tome, da ceo "Workflow", od nastanka slike u aparatu do prenosenja na papir, treba da bude u istom Farbnom koloritu, koji se odredjuje uz pomoc tzv. "ICC-Profil-a".
Danasnji aparati, ne mislim na DSLR, pocevsi od monitora, do stampaca, bez pomenutog ICC-Profil-a, prezentuju farbe svako na svoj nacin, tako da je to jedno "mesano meso".
Prakticno, to znaci da bi dobio idealan rezultat na papiru, isti kao na monitoru(zahteva kalibraciju), "printerista" bi trebao za svakog musteriju da ponudi individualni farbni kolorit, sto oni naravno ne rade, ili barem meni nije poznato.
Kako se meni cini, u tvom slucaju, "radnik u fotostudiju" nema valjanu komunikaciju izmedju svog monitora i stampaca, u protivnom bi trebalo da fotke budu kao na monitoru.
Mozda gresim...ipak, na tvom mestu bi opet kontaktirao studio i pitao da li imaju odredjeni, za njihove stampace(vazi cak i za vrstu papira) ICC-Profil, koji kasnije mozes kod sebe tokom obrade da koristis.
Najjednostavnije je da ti na licu mesta odrade tzv. "Soft-proof", tj. simulaciju kako ce ti kasnije izgledati fotke.
Na kraju krajeva, menjaj radnju, nije to tolika nauka(jeste) ako se ljudi razumeju u svoj posao