@Millas
Pokušaću da objasnim ukratko... sa ramena mi je spala torba u kojoj je bio objektiv na aparatu tako da je od pada bio istrgnut metalni prsten na mount-u. Sa njim je povučena flat traka koja i istrgla konektor sa ploče. Komplet optika je bila apsolutno nedirnuta i objektiv spolja nema nikakvu parnicu i sl. Znači sve što je trebalo da se uradi je da se zameni ta mala stampana ploča, traka i konektor.
U servisu staklo je stajalo nekih 6 meseci pod izgovorom da nemaju rezervne delove i da čekaju pošiljku iz Japana. Kada sam ih pitao jel pošiljka iz Japana ili iz druge galaksije pošto čekam više od 4 meseca, rekli su mi da ih Sigma uslovljava da prodaju određen broj stakala da bi im poslala delove!!!??!?
Čekao sam još nekih dva meseca (ne sećam se sad tačno više) i onda sam odneo staklo u Budimpeštu u servis gde je bilo sređeno i gde mi je rečeno da je šteta minimalna i toliko je i koštalo.
Znači ko je kriv, dal' naš distributer ili Sigma kao proizvođać, ja sa sigurnošću ne mogu da znam iako mi više miriše da je kriv uvoznik koji nije obezbedio adekvatan servis i kome je bitno da stakla uvali kupcu, a šta će kasnije da se desi koga je briga za to. Kako god, od tada nemam više želju da eksperimentišem sa Sigmom iako imaju vrlo kvalitetna pojedina stakla.
Eto tako. Ukratko da objasnim moje iskustvo čisto da ne ostane nedorečeno i nejasno.