Autor Tema: Pomagajte, 2 Canon-a ali koji....  (Pročitano 4399 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sune

  • Junior
  • *
  • Poruke: 3
    • Pogledaj profil
Pomagajte, 2 Canon-a ali koji....
« poslato: Septembar 30, 2009, 11:42:47 posle podne »
Prvo da vas sve pozdravim,forum je veoma dobar.
E sad i da potrazim savet , vec desetak dana proucavam sve moguce forume, testove i preporuke i sve sto vise citam sve mi je manje jasno  :P :P
Odlucio sam da pazarim jedan od ova dva modela Canon SX10 IS  ili Canon SX20 IS , nebih  tu bilo puno dileme uzeo bih ja sx 20 da nisam na dosta mesta nasao kako posipaju drvlje i kamenje na sx20 kako je razocarao i tako to...Koji od ta dva modela da uzmem i dali je stvarno sx 20 toliko podbacio.Napominjem da bi mi to bio prvi malo ozbiljniji aparat(ako se to moze nazvati ozbiljnim u poredjenju sa cime vi slikate  :o )
Napominjem da sam ja pocetnik ali bih voleo nauciti malo vise o svetu fotografije i da mi je  za to potreban aparat koji ce i bez puno rucnog podesavanja (ako ga zena dohvati  :) )  praviti dobre fotografija ali kada ga ja dohvatim da ce praviti jos bolje.  ;)

Van mreže Crni_bombarder

  • Administrator
  • Veteran
  • ***
  • Poruke: 1536
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
    • PcFoto.Biz
Odg: Pomagajte, 2 Canon-a ali koji....
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 01, 2009, 12:40:51 pre podne »
Pozdrav i dobro dosao, i hvala na komplimentu na racun foruma.
Sto se tice Canon SX10 i SX20 modela - to su skoro identicna dva primerka, a najveca razlika je u video zapisu u korist novijeg model (SX20).
Ovde mozes da pogledas i uporedne fotke sa oba modela:

http://www.digitalversus.com/duels.php?ty=1&ma1=1&mo1=649&p1=4503&ma2=1&mo2=850&p2=6182&ph=2

Van mreže sune

  • Junior
  • *
  • Poruke: 3
    • Pogledaj profil
Odg: Pomagajte, 2 Canon-a ali koji....
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 01, 2009, 01:32:35 posle podne »