Autor Tema: Sony A7s  (Pročitano 22025 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže cronnin

  • SuperModerator
  • Veteran
  • **
  • Poruke: 4120
    • Pogledaj profil
Odg: Sony A7s
« Odgovor #20 poslato: Avgust 05, 2015, 05:28:56 posle podne »
Ja ne vidim ni šta fali da se subjektivnost umeša u priču. Mislim da je dokazano da ljudi u većini i ne kupuju stvari adekvatno objektivnim potrebama već navodeći se prema subjektivnim parametrima. Npr. većina bi pre izabrala  lošiji mobilni telefon ako bolje izgleda, itd... Ajde realno, da odeš u radnju da kupiš 5D2 i da ti za iste pare ponude 5D3 u Paris Hilton roze boji, da li bi ga uzeo?  >:D

Van mreže neo

  • Moderator
  • Veteran
  • *
  • Poruke: 2890
  • Pol: Muškarac
    • 15250692@N05
    • Pogledaj profil
Odg: Sony A7s
« Odgovor #21 poslato: Avgust 05, 2015, 05:35:24 posle podne »
Što je uvek bitna ta priča oko kupovine i razlaganje iste na najmanje čestice?

Van mreže Stalker

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 1709
  • Pol: Muškarac
  • Some cameras, some lenses...
    • Pogledaj profil
Odg: Sony A7s
« Odgovor #22 poslato: Avgust 05, 2015, 07:34:34 posle podne »
@Argon: subjektivna je stvar uvek. Da li ces kupiti aparat ili auto koji je najrasprostranjeniji ili za njega ima najvise servisa i delova, uzeces, ali ces opet izabrati boju koja ti se svidja (odnosno boljoj polovini :P)
S druge strane, ni servis nije sve. Pogledaj Nikon: ulje na senzoru, prasina na senzoru, problem sa svetlom, problem sa zatvaracem, ali nema veze, jer ima servisa i delova, pa cu ipak da kupim Nikon? Necu, jer hocu proizvod koji izvadim iz kutije i on radi i ne moram da ga nosim u servis.

I mene zanima funkcionisanje Fuji servisa, jer dosta ljudi kaze da ima probleme sa dugmicima i prekidacima na X telima koji se razglavljuju i otpadaju, a ni Oly nije imun na to.
To insult the fool is the price of wisdom.

Van mreže Zoran Rodic

  • Blogger
  • Veteran
  • *
  • Poruke: 5061
  • Pol: Muškarac
    • zrodic
    • Pogledaj profil
Odg: Sony A7s
« Odgovor #23 poslato: Avgust 05, 2015, 09:31:00 posle podne »
Šta ima subjektivno kada u sličnoj temi pitam , šta se dešava kada se pokvari Fuji koji je u garanciji... ( jer za one koji nisu u garanciji ne smem ni da pitam ), i već 2 dana nema odgovora ??

Pa sta da ti kazem... ja nisam prodavac, nego kupac. Ako rikne, sredicu nekako servis.

Citat
Ja koliko vidim ovde na forumu se više ne sme ni o DSLR-u ni o MILC-u

Oooooooooo, jbt... odakle sad ovo? BAs se trudim da okacim svaku iole znacajnu vest i da prokomentarisemo stosta.
''Ne moze da svane pre zore''

Argon

  • Gost
Odg: Sony A7s
« Odgovor #24 poslato: Avgust 05, 2015, 10:16:01 posle podne »
@Stalker

Sve što je ljutska ruka sklopila žudeći za što većim profitom nije imuna na to Stalker, i to će tako biti do kraja... Otud i to moje pitanje.

A pazite, jednu situaciju ne možete da rasvetlite ako svi zagovaraju isto .
Ja ponekada tvrdim baš suprotno, ne što sam toliko baš ubedjen u to, naprotiv... nego na taj način saznam šta je to vodilo onog ko je to već uradio.
Kad procenim izrečeno, onda mogu da razmislim da li bi i za mene to eventualno bilo dobro rešenje, ili još nije vreme za to..
Dakle šta se dobija, šta se gubi i sl...


@Z.Rodić

Salim se ja Rodiću naravno, a i ovo što rekoh daleko da se odnosi na tebe...Ali zadnjih par redova samo neko nešto zamera na rečenom.
Mislim daleko da sam ja za neki dar-mar, ali nisam bre brate ni za tu....sterilnu Severnu Koreju... :)


« Poslednja izmena: Avgust 05, 2015, 10:39:46 posle podne od strane Argon »