D&B utices na prelmanje svetlosti i samim tim , kozu cinis meksom za oko , ali ne unistavas teksturu (osim u ekstremnim situacijama)....FS ti je tehnika koja se radi na dva leyera jedan sluzi za izjednacavanje tonova (a ne dira teksturu) a drugi dira teksturu a ne dira boje, tako da imas potpunu kontrolu. Sto se tice tih fotki koje gledas , pricam o High and Retusiranju , tu je svaka tekstura,pora netaknuta ( ne racunam bubuljice i mladeze akne i slicno) , i samo deluje da je model voskiran ... ali bas naprotiv dobro retusiranje nikad ne dira teksturu i nikad se ne smeju videti isti uzorci teksture npr kad radis sa clon stempom , pa da imas identicne teksture jedne pored druge...
To sto ti radis , unistava teksturu i destruktivno je , sto nikako ne prolazi kod profesionlanog retusiranja. Naravno ne znam koje su tvoje potrebe , ali za High End retusiranje je to neprihvatljivo.
Ako hoes imas ovde na forumu topic nacin na koji sam ja radio , koji nije los , ali opet kazem za profesinalno retusiranje je i taj nacin ne prihvatljiv.
http://500px.com/photo/53998858 evo ti jedna fotka, od jedne od najboljih fotografa i retusera na svetu za bjuti , pregledaj njene fotke , videces ispeglano lice ali teksturu, pritom ona ima i dosta tutorijala na netu pa ih odgledaj:)
Pozdrav