Prva je odlična, na drugoj bi tamnije partije trebalo malo pojačati kako bi tonalitetom ispratila prvu. Na trećoj fotki mi kadar i kompozicija prilično škripe. Pozadina je takva-kakva je, ali mislim da bi bilo bolje da je Marko više levo kako bi pokrio taj negativni prostor a istovremeno bi se otvorila desna strana fotke, koja je prilično tesna i Marka prosto gura u levo. Grane ne bi "rasle" iz Markove
glave, stepenište bi se videlo u celini i (možda) dobilo jači razlog svog prisustva u ovoj priči, kompozicija bi dobila na stabilnosti...Četvrta ima šarma, vidi se pristup i posvećenost kadru i kompoziciji
ali moram primetiti i neke remetilačke faktore. Svestan sam da je ovo karikirana situacija, Marka nisi na'vatao u ribolovačkom zanosu već je scena režirana i upravo zbog toga si neke stvari trebao
drugačije rešiti. Elem, Marko drži štap kao da je pomoću njega rešio da preskoči ovaj potok
a ne da upeca ribu. Tu si trebao ti, kao režiser, da sugerišeš šta i kako. Možda deluje nebitno, ali što
se tiče ovog ribolovačkog štapa, meni zapravo smeta to što njegov položaj preseca glavnu dijagonalu na ovoj fotki i narušava onu dozu dinamike koju ta dijagonala potencira. Samo je trebalo štap
postaviti u poziciju zabacivanja, što se otprilike poklapa sa pravcem glavne dijagonale i Markov pogled usmeriti ka vrhu štapa. Unelo bi se još malo dinamike u fotografiju a ribolovac bi delovao
ubedljivije. I ove stepenice po ćoškovima, naročito ove levo, trebalo je izbeći tvojim pomeranjem napred i levo, Marko bi bio u malo krupnijem plnu (što je dobro) a ti bi verovatno bio u potoku
(što je loše)