Autor Tema: Savet o koriscenju blica  (Pročitano 7923 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zoca

  • Junior
  • *
  • Poruke: 34
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Savet o koriscenju blica
« poslato: Mart 26, 2010, 07:25:06 posle podne »
Pre mesec i po dana sam kupio Fuji s2000hd i nikako da pri upotrebi blica bilo to na manual modu ili sp modu (slikanje portreta,imam bebu pa mi inspiracija ne manjka) dobijem po mom ukusu fotku.Moram da naglasim da sam amater i da nisam najkompetentniji da sudim sta je dobro.Cini mi se da su slike suvise osvetljene u smislu kao da je blic prejak iako sam ga smanjivao i bio na oko 2 m razdaljine.Kada je beba u nekim svetlim benkicama  to bas dolazi do izrazaja.Najbolji efekat sam dobio kada u manualnom modu malo podeksponiram sliku i onda ukljucim blic ali sigurno ima jos neka caka.Kada sam slikao napolju po suncu WB je bio na oblacno i bez blica je bilo bolje nego sa njime.Slika nekako dodje bledunjava sa blicem.Pri sobnom osvetljenju trenutno eksperimentisem sa rucnim podesavanjima bez blica i cini ni se OK ali stativ mi je uvek pri ruci.WB je na custom i uglavnom ga ocitavam na plafonu ili belim vratima i za sada mi to deluje dobro.Bicu zahvalan svakome ko bude imao strepljenja da procita ovo pismo a o pomoci da na govorom :)

Van mreže Mladen

  • Član
  • **
  • Poruke: 166
    • Pogledaj profil
Odg: Savet o koriscenju blica
« Odgovor #1 poslato: Mart 26, 2010, 09:17:33 posle podne »
Prvo, cestitke za prinovu! :D

Drugo, vrlo ozbiljno upozorenje da se deca manjeg uzrasta, a narocito bebe ne fotkaju uz pomoc blica. To je prejako svetlo za njihove oci, moze doci do ostecenja.