Autor Tema: Sredstva za čišćenje  (Pročitano 6826 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže neo

• Moderator
  • Veteran
  • *
  • Pol: Muškarac
    • 15250692@N05
    • Pogledaj profil
Sredstva za čišćenje
« poslato: Februar 06, 2010, 05:31:57 posle podne »
Pozdrav svim članovima foruma!
   Pre nego što postavim prvo pitanje red nalaže da napišem par reči o sebi.Kako se sve sporije trči,a sve više maši(a i leđa otkazuju) na basketu i fudbalu reših da se vratim dečačkoj ljubavi-fotografiji.U fotografiji sam na početku,amater početnik,a ambicije u vezi iste su da mi postane hobi. Od opreme posedujem canon eos 1000d sa kit objektivom.
    Kako sam aparat predstavlja sofisticiranu kombinaciju optike i hardvera moja dilema je u vezi održavanja opreme.Mene interesuje šta jedan prosečan korisnik treba da poseduje od sredstava za čišćenje optike i tela fotoaparata?Šta sve treba čistiti i koliko često?Unapred hvala na odgovorima!   

Van mreže Crni_bombarder

• Administrator
  • Veteran
    • Pogledaj profil
    • PcFoto.Biz
Odg: Sredstva za čišćenje
« Odgovor #1 poslato: Februar 06, 2010, 06:10:52 posle podne »
Pozdrav, toplo ti preporucujem da ciscenje senzora (ako si na to mislio) prepustis ljudima u servisu koji znaju svoj posao, ali to ti nece trebati toliko cesto, mozda jednom godisnje ako cesce koristis aparat, a i jos redje ako ne skidas taj 18-55 IS sa EOS 1000D.
Prava oprema za ciscenje senzora je mozda i skuplja od tvog aparata, a one jeftine cetkice i pumpice ako se ne koriste kako treba cesto znaju da naprave jos veci problem. Npr., ako se nahvata sitna prasina i krenete da je skidate pumpicom, nekad se desi da se ona jos vise zalepi za senzor, pa ljudi onda krecu da razmazuju sa nekim cetkicama i slicno, i opet na kraju sve zavrsi u servisu, samo sto sada serviser ima znatno vise posla da ocisti sve kako treba, i naravno razloga da sve to naplati skuplje.
Pozovi "Pixel Plus" na 011/3392-844 pa se raspitaj vise oko tog ciscenja Canona.