Prikaži poruke

Ovaj odeljak vam dozvoljava da vidite sve poruke ovog člana. Imajte na umu da možete da vidite samo poruke iz onih oblasti kojima imate pristup.


Teme - Crni_bombarder

Stranice: 1 2 3 4 5 [6] 7
101
DSLR fotoaparati / Nikon D300s DPreview TEST
« poslato: Novembar 17, 2009, 02:08:27 pre podne »
Veceras je na DP sajtu osvanuo test Nikon D300s modela. Napravljena je paralela sa ljutim protivnikom iz C-tabora - 7D. Kao i svi "Pixel-peeperi", i ovde nije moglo sve da prodje bez da se uporede konacni rezultati u najtezim uslovima za D300s i 7D. Ovako izgledaju semplovi sa ova dva takmaca na ISO1600 (kliknite na crop da pogledate celu fotku u punoj rezoluciji):

Nikon D300s 100%crop ISO1600


Canon 7D 100%crop ISO1600


Znajuci da ce najljuci zagovaraci C i N tabora navijati na svoju vodenicu ostavicu vama da procenite ciji su rezultati bolji.

Ovde mozete da pogledate uporedne specifikacije sa oba modela (Nikon D300s i Canon 7D):



Kao prednosti Nikon D300s modela navedeno je:
- Podrzava SD/SDHC i CF kartice
- Korisnik moze unapred da odredi maksimalni ISO i minimalnu brzinu zatvaraca
- 51 tacka fokusa sa 3D pracenjem

Kao nedostatci u odnosu na Canon je navedeno:
- Nema ugradjen blic-osvetljivac
- Niza rezolucija nego na 50D i 7D
- Manji broj okidanja u burst modu
- Losiji video nego kod 7D (1080p)

Na kraju Nikon D300s je dobio ocenu "Highly Recommended", gde su u prvom planu navedene njegove dobre perfomanse i kvalitet izrade.
Kompletna galerija fotografija sa Nikon D300s u punoj rezoluciji:  KLIK


Detaljan TEST Nikon D300s mozete da pogledate ovde:  Nikon D300s TEST

102
Objektivi / Canon EF 100mm f/2.8 L IS USM Macro TEST
« poslato: Novembar 11, 2009, 05:05:17 posle podne »
Canon je pre nesto vise od dva meseca predstavio objektiv EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM, o tome je vec pisano ovde kada se pojavio:  KLIK

Na netu su poceli da se pojavljuju i prvi test-semplovi ovog mocnog makro sociva, koje sad pored opticke stabilizacije (IS) ima i "L" stakla. Prvi utisci su da se radi o vrhunskom objektivu, laganom, brzom, sa najnovijom Canonovom hibrid-stabilizacijom, i namenjenom prvenstveno za FF tela, ali verujem da ce i na novi 7D da lepo cucne ;-)
A najveca zamerka se odnosi na cenu Canon EF100mm L2.8 IS, koji je skoro dvostruko skuplji od svog predhodnika koji nije imao opticku stabilizaciju.

Ovde mozete da pogledate sta su imali da kazu strucnjaci sa dva popularna web-sitea o ovom objektivu:

http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-100mm-f-2.8-L-IS-USM-Macro-Lens-Review.aspx

http://www.dpreview.com/lensreviews/canon_100_2p8_is_usm_c16/

103
Ostala oprema / Nikon blicevi
« poslato: Novembar 08, 2009, 01:16:47 pre podne »
Naisao sam na jedan interesantan website koji ce posebno da obraduje "nikondzije", jer se sajt bazira na testovima i upotrebi Nikon bliceva. Ovakve informacije uvek dobro dodju ako planirate da pazarite isti.
Vise pogledajte na:

http://www.nikoncls.com/

104
DSLR fotoaparati / Canon EOS 7D DPreview TEST
« poslato: Novembar 06, 2009, 08:47:00 posle podne »
Danas pojavio i prvi ozbiljniji test Canon 7D modela. Novi Canon 7D je izazvao pravo oduševljenje kod "kanondžija" kada se pojavio pre nekih mesec dana. Telo 7D je gotovo savršeno, zaptiveno, magnezijumsko, odlična ergonomija i lako dostupne komande su samo deo onoga što se vidi spolja, na prvi pogled. Srce aparata čini moćni APS-C senzor sa 18 MP rezolucijom, a aparat ispaljuje 8 fotki u sekudni...



http://www.dpreview.com/reviews/canoneos7d/

Da ne dužim, na linku iznad možete da pogledate detaljan test koji su uradili stručnjaci sa DPREVIEW-a, ali evo ukratko šta su pozitivno rekli:

     * "Dosta detalja na visokoj rezoluciji i većim ISO vrednostima, dobra oštrina po pikselu
     * Odličan u slabosvetlosnim uslovima, jako mali šum ostavlja dosta detalja na fotografiji
     * 8 frejmova u sekundi pri kontinualnom snimaju
     * Zahvaljujući novom DIGIC4 procesoru, rad sa 7D je jako brz
     * Vrhunski kvalitet izrade, uz magnezijumsko telo i zaptivenost
     * Dobra ergonomija, lepo leži u ruci
     * Novi raspored udgmića za kontrolu, koji sad nudi brži pristup komandama
     * Jednostavan MENU za korišćenje
     * Q-menu na ekrnau nudi dobru alternativu za pristup podešavanjima
     * Veliko i svetlo optičko tražilo sa 1x uvećanjem i 100% pokrivenošću
     * Jako osetljiv novi AutoFokusni sistem sa 19 tačaka fokusa
     * AF kod LiveView prilično osetljiv
     * Dobar kvalitet video zapisa u visokoj rezoluciji 1280x720
     * Jednostavna izmena režima rada, mirovanja, videa i LV moda
     * Priključak za eksterni mikrofon
     * Upotrebljiv i pri jakom pozadinskom svetlu
     * Velika snaga internog blica
     * Bežična kontrola blica
     * Opciono bežična konekcija i battery grip
     * Odlična autonomija baterije
     * Odlična softwerska podrska"

, a zamerili su:

     * "White Balance nije toliko precizan pri veštačkom svetlu (N-tabor je verovatno samo tu bolji, već neko vreme  ;) ), koliko se očekuje od fotoaparata ove klase
     * Blaga tendencija da se slika preeksponira pri kontrasvetlosnim situacijama
     * Povremeno iskrzane linije kod video zapisa na 720p
     * Nema ugrađen pomoćni AF osvetljivač"

I na kraju, sam Canon 7D je dobio prosečnu ocenu 9.2 , a zaključak je:

"Canon EOS 7D je svestran fotoaparat koji može da završi posao u svim situacijama, i pored svoje trenutne cene će biti ozbiljan konkurent za Nikonov APS-C u modelu D300s. Canon 7D je pokazao zavidan kvalitet fotografije i brzinu u radu u svim situacijama, uz jako dobar kvalitet izrade tela i odličnu ergonomiju. Njegove specifikacije i rezultat našeg testiranja nam daju za pravo da kažemo da je Canon EOS 7D za svaku preporuku onima koji žele da se profesionalno bave fotografisanjem."

105
Portreti / Gary Fong se predstavio beogradskoj publici
« poslato: Oktobar 30, 2009, 11:58:32 posle podne »
Večeras sam imao priliku da prisustvujem predavanju jednog od najpoznatijih fotografa i inovatora današnjice, kada su u pitanju fotografisanja venčanja. Gary Fong je beogradskoj publici u hotelu "Zira" prezentovao svoje ideje u kojima je opisao način na koji se obogatio. U dvočasovnom predavanju Gary je objasnio neke cake, šta ponuditi mladencima, kako nastupiti, kako je najbitnije da ti isti mladenci dovedu još bar dva para posle, tj. nabace još dva posla. Naglasio je da po njemu posao svadbarskog fotografa nije samo da fotka, već da na kraju zaokruži čitav posao sa lepo dizajniranim "book-om", koji će da bude kruna čitavog posla, a izneo je i svoje mišljenje kako prebroditi krizu kada posao ne ide....





Više o Gary Fongu i njegovom radu možete da pročitate na njegovom zvaničnom sajtu:  http://www.garyfonginc.com  ili našem http://www.garyfonginserbia.com

106
Studijska i komercijalna fotografija / Postavljanje i raspored rasvete za studio
« poslato: Oktobar 30, 2009, 12:43:06 pre podne »
Sve je više zaljubljenika u fotografiju; Znam po svojim prijateljima koji su se opasno napržili na fotkanje u studiu. Evo jednog jako interesantnog teksta za one koji tek planiraju da spoznaju prednosti rasvete - tekst je preuzet sa TELFON sajta našeg prijatelja Zorana Mrđenovića, a autor je Dean Bertoncelj :

U ovom delu pokušaću objasniti 10 različitih postavki reflektora koji se koriste prilikom snimanja u studiu ili nekom prostoru. Svetlo je najvažniji element u fotografiji i pravilno postavljanje, usklađenost jačina različitih izvora svetla i ponekad maštovitost u kombinacijama od ključne su važnosti za kvalitet i lepotu fotografija. U svakom primeru je fotografija i skica postavke reflektora kojom sam dobio tu fotku. U kratkom tekstu kod svake fotografije pokušaću objasniti odnose, jačinu i parametre tih izvora svetla. Plavom bojom označeni su flashevi, a crvenom lampe sa sijalicom. Bitno je znati da je razlika u toplini svetla između flasheva i sijalica velika, pa su time i boje ta dva svetla bitno različite što omogućava razne maštovite kombinacije. Pa krenimo redom...



Apsolutno najklasičnija postavka. Zahteva 3 manje-više ista izvora svetla. U ovom slučaju to su 3 flasha. Prednji flash postavljen je frontalno, lagano podignut u odnosu na glavu modela. Time smo dobili malu blagu senku ispod brade. Na flashu je softbox (ili kišobran, svejedno) da dobijemo mekoću i raspršenost svetla. Podešen je na maksimalnu jačinu da dubinska oštrina bude što veća. Dva flasha otraga služe da izbele pozadinu (pozadina je beli papir) i podešena su na 1/3 snage. U tom odnosu koliko će ti flashevi biti jaki najvažniju ulogu igra udaljenost modela od pozadine. Ako je model preblizu, svetlo koje bi bilo prejako moglo bi stvoriti kontralight. Ako imamo dovoljno prostora da odmaknemo model, jačina pozadinskih flasheva može biti i veća....Isto tako ovde sam stavio 2 flasha kao primer, jer fino očiste pozadinu svaki sa svoje strane i nema prelaza bele u sivu, ali i jedan je sasvim dovoljan. Te postavke se lako mogu kopirati sa dva obična flasha. Samo je poželjno prednji smekšati na neki način (kišobranom ili recimo postoji Hamin balon koji se može montirati na flash i služi omekšavanju svetla).



Gotovo identičan kao i primjer 1, s' tim da sam ovde koristio 2 prednja flasha na maksimalnoj snazi. Inače je u očima modela lako uočiti koja je postavka korišćena. Na ovoj fotki u očima se jasno vide odbljesci 2 softboxa. Ovo je postavka za one koji imaju neograničenu količinu flasheva na upotrebu. Inače svi parametri su isti kao i na primjeru 1.



Na ovoj fotki dodan je mali kontralight po vratu. Često se u komentarima fotografija na sličnim primerima na HRPC-u spominje preeksponiranost što u ovakvim slučajevima sigurno nije greška. S vremenom i iskustvom nauči se razlikovati jasna namjera i naglasak na nešto od greške. Ovde je tim malim bljeskom fotka dobila na punoći i interesantnosti. Postavljen je jedan prednji flash u sličnim parametrima kao na gornjim primerima i jedan SPOT flash na vrat. Spot je direktno usmereno svetlo koje je obično koncentrisano u mali snop i služi upravo za ovakvu vrstu naglašavanja. Spot da bi bio dominantan mora biti 1-2 blende jači od prednjeg svetla. Npr. ako smo ekspoziciju prednjeg svetla izmerili na 1/60 f/8 spot mora imati 1/60 f/11 ili f/16... na aparatu snimamo s postavkama prednjeg svetla. Dakle spot je preeksponiran, ali to definitivno nije greška. Na ovoj fotki snimano je na crnu pozadinu, ali ako se snima na belu samo se doda još jedan flash na pozadinu u postavkama iz prethodnih primera.



U principu ista stvar kao u prethodnom primeru, jedino sam ovde hteo pokazati upotrebljvost te postavke na otvorenom. Vrlo često se baš takav bljesak koristi da bi dočaralo Sunce. Sunce je inače teško kontrolisati, jer je previsoko i stvara gomilu neugodnih senki ispod nosa i u očima, pa su ovakva rešenja vrlo česta. Model se postavi u senci i složi se rasveta. Sunčeva svetlost ovde obasjava samo pozadinu i na fotki se ne vidi da model zapravo stoji u potpunoj senci. Jedino ovde nije spot nego otvoreni flash na punoj snazi da pokrije čitavu visinu tela modela.



Mešanje svetla različite topline. Ovde model stoji pokraj prozora i dnevno svetlo kroz prozor joj osvjetljava polovinu lica. Lampa sa sijalicom postavljena je na suprotnu stranu. Zbog veće topline sijalice ona na filmu daje lepu toplu žutu svetlost. Dnevna svetlost je tu otišla malo u plavo. Miksom tih dveju boja može se dobiti na interesantnosti motiva. Može se miksovati na razne načine i razne odnose jačina tih dvaju izvora. To je više manje prepušteno mašti svakog ponaosob. Još jedna lampa je postavljena na pozadinu da ona ne utone u mrak, već da bude zlatno žuta.



Vrlo slično kao i prethodni primer samo s razlikom da je ovo snimljeno na film za veštačku rasvetu. On na sijalicu reaguje kao na normalno svetlo i zato je tu lice modela normalne boje, dok dnevnu svetlost taj film prepoznaje kao plavu. Od tuda ta jaka plava boja na kosi. U digitalnoj fotografiji pretpostavljam da se slične stvari mogu dobiti igranjem s white balansom. Ja osobno kako snimam samo analogno zadržao bih se na primerima iz analogne fotografije.



Sličan prošlim primerima samo ovde je zaigranost svetla dobijena jakim dnevnim svetlom koje prolazi kroz granje i prozor i rasipa se po modelu. Da se ostavi samo taj izvor svetla kontrast bi bio prevelik. Zato je poželjno malo flashom očistiti tamne delove i smanjiti kontrast. Flash bi trebao biti podešen otprilike na jednu ekspoziciju manje nego prirodno svetlo. Jer ovdje dominantno svetlo mora ostati to prirodno «šareno» svetlo, a flash je ovde samo da očisti prekontrastne delove. Kad bi flash bio prejak potpuno bi progutao to dnevno svetlo i razigranost bi nestala.



Ovde je jedna kombinacija nekih prošlih primera. Studijska fotka snimljena s flashevima, ali u ovom slučaju umesto spot flasha dodat je reflektor sa sijalicom da bi dobili ovaj lepi žuti ton na kosi. Obično to dosvetljavanje na beloj pozadini i ne izgleda toliko dobro, tako da je bolje staviti pozadinu u nekoj boji ili crnu. Flashevi i lampa trebali bi biti na istoj jačini ili što je moguće više usklađeni. Svaki preveliki skok u jačini učinio bi jedan deo fotografije ili pregoren ili drugi pretaman.



Zadnja dva primera više su primeri potpunog igranja i eksperimenata nego nekakvog klasičnog postavljanja rasvete. Ovde je jedan flash postavljen sa strane dosta podignut u odnosu na model, a drugi je spot na pozadinu da se dobije ovaj krug koji se zatamnjuje prema krajevima. Prednji flash je otvoren bez softboxa da dobijemo oštro svetlo i oba su odprilike jednake snage.



Jedan flash visoko iznad modela. Klasični primer igranja senama i odrazom. Ovde nema baš nikakvih pravila i svetlo se može postavljati apsolutno po vlastitom ukusu i mašti. Evo, u ovim primerima pokušao sam objasniti neke postavke koje sam koristim. Toga se ne treba držati kao nekih strogih pravila, već više kao početnih parametara i primera koji mogu pomoći prilikom postavljanja i eksperimentisanja. Važno je iz vlastitog iskustva shvatiti kako se svetlo ponaša i naučiti ga što bolje kontrolisati. Ne treba se plašiti eksperimenata, a i iz vlastitih grešaka se najbolje uči. Isto tako samim postavljanjem svetla može se dodatno naglašavati sama priča svake fotografije.



107
Fotografske tehnike i softver / Kako iskoristiti svetlo?
« poslato: Oktobar 28, 2009, 12:50:36 posle podne »
Naisao sam na jedan interesantan sajt sa mnostvom saveta kako najbolje iskoristiti svetlo, bilo u studiu, na otvorenom, uz pomoc zilberica, i slicno..., jer svetlo je kljuc svega. To kombinovanje svetla i senki daje smek fotki, a od fotografa, njegove inspiracije i iskustva zavisi kako ce to iskoristiti.

http://www.lighting-essentials.com/

Dopalo mi se sto su posebno obradjene teme: fotografisanje modela, hrane, predmeta, nakita, i drugo.

108
Uz pomoć štapa i kanapa / Kako napraviti SteadyCam
« poslato: Oktobar 25, 2009, 05:12:32 posle podne »
SteadyCam uredjaji sluze za stabilizaciju kamere, tj. videa, i uglavnom su jako skupi. Koriste ih profesionalci u video produkciji, a svakako su neophodna stvar kod svakog ko ozbiljno shvata svoj posao. Na slici ispod mozete da vidite kako to izgleda u praksi.  To je metalna (najcesce aluminijumska ili od neke legure) konstrukcija sa sistemom tegova.
Postavio sam jedno video-objasnjenje kako da napravite svoju verziju stabilizacije za kameru (za male pare), a efekti su vise nego ocigledni: VIDEO


109
DSLR fotoaparati / Canon EOS-1D Mark IV vs. Nikon D3s
« poslato: Oktobar 21, 2009, 11:39:02 posle podne »
U poslednjih nedelju dana su iz C i N tabora predstavljena dva modela-predstavnika najjace dSLR klase, sa oznakama (kliknite na naziv modela):

- Canon EOS-1D Mark IV
- Nikon D3s

A predstavljeni su i prve sempl fotke i Full HD video snimci za oba modela, kao i fotke na neverovatnom ISO 102.400, pa su nagadjanja sastavni deo vecine foruma - koji od ova dva modela ce biti kralj profi klase?


110
Ulična i urbana fotografija / Bali iz drugog ugla
« poslato: Avgust 31, 2009, 06:39:23 posle podne »
Priprema za borbu petlova...cuka ples na Uluvatu hramu...svi su srecni, riba je na plazi...

111
Literatura i tutorijali / Canon ONLINE fotografska radionica
« poslato: Maj 13, 2009, 01:09:09 pre podne »
Canon je danas na svom sajtu postavio neku vrstu internet skole fotografije, gde su podrobno objasnjene razne tehnike fotografisanja. Prezentacija je edukativnog karaktera i jako ce dobro doci kako amaterima, tako i profesionalcima, i svim ostalim zaljubljenicima u fotografiju.

Pogledajte kako to sve izgleda:  http://www.usa.canon.com/dlc/controller?act=GetArticleAct&articleID=2068

P.S. neophodna je malo brza veza dok se ucita.

112
Ostale teme / Visoka rezolucija
« poslato: April 02, 2009, 04:01:11 posle podne »
Vec sam vidjao ranije na internetu slicne fotke visoke rezolucije na kojima mozete da vidite bukvalno svaki detalj. Mogu samo da zamislim sa kakvim je masinama i objektivima tako nesto napravljeno.
Evo ovde imate jednu takvu da vidite o cemu govorim:  http://gigapan.org/viewGigapanFullscreen.php?auth=033ef14483ee899496648c2b4b06233c

113
Kompakti / Canon SX200 IS TEST
« poslato: April 01, 2009, 07:58:02 posle podne »
Na sajtu PCFOTO.BIZ je postavljen mali test najnovijeg Canon SX200 kompakta sa 12x optickim zumom. Vise pogledajte na:

http://pcfoto.biz/canon-sx200-mini-test

114
Foto-Informator / Canon Rumors - nezvanicno
« poslato: April 01, 2009, 07:54:49 posle podne »
http://www.canonrumors.com/

Jedan od mnogih nezvanicnih sajtova gde se iznose nagovestaji i "govorkanja" sta mozemo da ocekujemo u bliskoj buducnosti iz Canon-a.
Praticemo ih, pa cemo videti koliko su im pouzdani izvori...

115
Kompakti / Problem sa prebacivanjem velikih video fajlova sa Canon S5 IS na racunar
« poslato: Februar 16, 2009, 11:51:47 posle podne »
Evo, i ja imam neku nedoumicu pa se nadam da ce neko imati odgovor na moje pitanje:

Vec par dana pokusavam da provalim zasto Canon S5 IS nece da prebacuje vece video fajlove (800MB) na racunar.
Probao sam na par razlicitih racunara, na kojima je instaliran Win XP SP2 ili Vista, i ni na jednom nije moglo da se prebaci, vec prikazuje kao da prebacuje, a posle nekog vremena kada prebaci pokazuje da fajl ima 0kb i naravno nije tu gde treba da bude. Ovo sve naravno ne vazi za manje video fajlove (200-300MB) i fotografije gde sve lepo funkcionise. Ista je stvar i ako se koristi citac kartica, gde S5 IS nema nikakve veze sa citavom pricom, a konekcija na racunaru je USB 2.0. Probao sam i sa razlicitm USB kablovima, kao i sa Canon softwerom, ali isto se ponasa.
Jedino gde je sve lepo radilo i bez ikakvih problema se prebacio fajl od 800MB na racunar, je u slucaju kada sam prebacivao na laptop Sony Vaio FW290 na kom' je instalirana Vista.
Mislio sam da je u pitanju firmwere i da samo treba da se stavi novi na S5 IS, ali sam onda video na Canon-om sajtu da nema, da nije ni izlazio novi firmwere za S5.
Predpostavljam da je sve u redu sa uredjajem cim je sve lepo radilo na mom laptopu, i da je problem u nekoj komunikaciji izmedju S5 i racunara, ili nekompatibilnosti. Hard-disk na racunarima je NTFS, a SDHC kartica je FAT32. Znam da FAT32 podrzava do 1GB, a probao sam i sa vise razlicitih SD/SDHC kartica i opet isto.

Ima li neko resenje za ovaj problem ??
Hvala unapred.

117
Kompakti / PREMEŠTENA: canon ixus 80 is vs sony w130
« poslato: Januar 22, 2009, 10:59:44 pre podne »
Tema je premeštena u Dvoboj i dilema.

[liNK TEME]

118
Kompakti / Canon SX1 IS: 4 fps i Full HD video semplovi
« poslato: Decembar 28, 2008, 01:57:49 posle podne »
Sinoc smo malo probali ovog "sprintera" u sportskom okruzenju:























Video u Full HD (1920x1080, 64MB, neophodna bolja "masina" da bi se gledalo):  KLIK




119
Kompakti / PREMEŠTENA: Dilema Sony H-50 ili G10
« poslato: Decembar 25, 2008, 07:32:40 posle podne »
Tema je premeštena u Dvoboj i dilema.

[liNK TEME]

120
Kompakti / DPREVIEW veliki praznični uporedni test aktuelnih mališana
« poslato: Decembar 05, 2008, 08:03:58 posle podne »
http://www.dpreview.com/reviews/Q408slimgroup/

DPREVIEW je za predstojeće praznike uradio veliki uporedni test kompaktnih fotoaparata, koji će u velikoj meri pomoći mnogima koji su planirali da ovog meseca iznenade nekog malim, simpatičnim fotoaparatom.
Momci sa DPREVIEW-a su gledali da obuhvate više različitih brendova, tako su u ovom testu upoređivali:

    * Canon Powershot SD790 IS (IXUS 90)
    * Casio Exilim EX-S10
    * Fujifilm FinePix Z200fd
    * Nikon Coolpix S210
    * Nikon Coolpix S60
    * Olympus Stylus 1040
    * Panasonic Lumix DMC-FX37
    * Pentax Optio S12
    * Sony Cybershot DSC-T700

Ukratko ću prepričati u zaključku kako su poredili modele:

- Kvalitet fotografije, napolju, na dnevnom svetlu:

    * Najbolji u klasi: Canon IXUS 90 IS, Panasonic FX37
    * Sredina je pripala: Pentax Optio S12, Sony T700, Nikon S210
    * Ispod proseka: Fujifilm Z200fd, Casio S10, Olympus Stylus 1040

- Kvalitet fotografije, prigušeno svetlo, veći ISO:

    * Najbolji u klasi: Panasonic FX37, Pentax Optio S12, Canon IXUS 90 IS
    * Sredina je pripala: Olympus Stylus 1040, Sony T700
    * Ispod proseka: Casio S10, Nikon S210, Nikon S60, Fujifilm Z200fd

- Kvalitet fotografije, blic:

    * Najbolji u klasi:  Canon IXUS 90 IS, Sony T700, Panasonic FX37
    * Sredina je pripala: Pentax Optio S12, Nikon S60, Nikon S210
    * Ispod proseka: Casio S10, Fujifilm Z200fd, Olympus Stylus 1040

Na kraju testa, Simon Joinson, uz asistenciju legendarnog Richard Butler, su doneli zaključak po kome je Canon IXUS 90 IS sveukupni pobednik, imajući u vidu više parametara u kojima je bio bolji od konkurencije, gde se prvenstveno misli na kvalitet fotografija u slabosvetlosnim uslovima. Odmah njemu uz rame je Panasonic FX37 sa svojim širokim objektivom od 25mm, i ova dva modela su dobila najveću ocenu - "highly recommended".
Odmah iza njih, vredni pomena su modeli Sony T700 i Nikon S210.

Stranice: 1 2 3 4 5 [6] 7