2
« poslato: Decembar 18, 2013, 07:17:33 posle podne »
Ja sam fotograf između ostalog i oduvek me fascinirala ta pojava slepila i Zombie ponašanja kod potencijalnih kupaca bilo koje robe a samo zbog marketinga jedne ili druge kompanije.
Samo zato što su neke bile duže na sceni i imaju svoje sledbenike , ne znači i da su najbolje!
Minolta oduvek simbolizuje Pinnacle najbolje fotografije, kvaliteta i ergonomije je kupljen od strane SONY Corp koji su od tada uložili $ milijardu u još veći R&D a zadržali Minotla Team i njihov know-how što se pokazala dobitna kombinacija!!!
Ja sam very proud owner prve serije SONY Alpha kamere A200 i Minolta objektiva iz zlatne i neprevaziđene serijeiz 1985e i 1986e godine!
Taj skolp najbolje tehnologije, user friendly menija, ergonomije, robusnosti i lakoće rukovanja sa NAJMODERNIJIM SENZORIMA današnjice (koje i Nikon rdom odkupljuje ok SONY) pokazuje da je leader u fotografiji niko drugi nego kao i oduvk Minolta/SONY!
Najbolje d svega je što osimzadržavanja A monut fit za kameru da bi postojeći korisnici i od pre 40 godina mogli da koriste njihove savršene objektive, bilo MF ili AUTO verzije, SONY je PRVI uveo i mirrorless design, kao i najbržu kameru na svetu (koju posedujem A77) i stotine inovacija u svim segmentima fotografije, da bi canonikovci skakali od mržnje, udarali glavom u zid nastojeći da opovrgnu sve to kao marketinški stunt a da bi sada 7 godina posle SONY inovacija Nikon ili Canon sada najavili mirrorles kamerice (loših performansi u poređenju sa SONY GOD NEX serijom) i tvrdili da su leaders in the field! :-)
To je za smehotresnu olimpijadu! Moja dve prijateja iz Londona sa kojima sam sarađivao, inače bivši Canon i Nikon users su prodali svu opremu ( a Canon user je razbio svoju) kada su videli kako te dve kompanije tretiraju profesionalne fotografe koji su uložili £25.000 ili vam ga $40.000 u opremu jedne ili druge marke samo da bi dobili nož u leđa kada bi kompanije izbacile "nove" kamere a još im i zavrnuli isti kada bi otkrili da im dosadašnje basnslovno skupi objektivi ne vrede ništa sa novim mount-om koji izbacuju ili moraju da kupuju skupe adaptere koju su osim težine i gabarita unakazili i kvalitet fotografija!
Obojica su prešli automatski u SONY tabor jer su se već pre toga uverili u bolje performanse, ergonomiju i nešto niže cene SONY/Minolta tima i danas još uvek fotografišu za Vogue, revije i sl kao i ja ali ne više aktivno jer sam nazad u zemlji ovde u Srbiji i prezadovoljni su kupovinom jer imaju A77, A99 i Nex6 a drugi ima i noviju NEX7 kameru (pocket size PRO) a sve te malecke verzije imaju kvalitet fotografija bolje nego li Nikon D600 ili D800 koje sam lično probao Čileu gde sam živeo 3 godine a mnogo bolje nego li Canon kamere od niže pa do najskuplje klase.
Sony je jedini put napred a njihova tehnologija u fotografiji i snimanju videa ostaje nenadmašna još uvek čak i kod najnovijih kamera drugih koje koštajku od 3-5 puta više nego li moja najbolja kamera na svetu A77 (naravno osim Full frame A99).
4x skuplja kamera je ispucavala samo 6fps u punoj rezoluciji a 12 dostizala samo kompresijom i smanjenjem rezolucije na pole (laganjem). Moja ispucava 12FPS i to u celih 24Mpx što je nezamislivo bilo tada i Nikon D3x, Nikon D3s (sa samo 12Mpx) ili Canon 1Ds, MarkII i sl a koje poseduju manju rezoluciju i gube fiokus kod brzih abjekata poput F1 ili vojnih aviona u transoničnom letu na rafalnom a moja ga zaključa i ne pušta jer nema mirror koji klepeće ispred i gubi fokus svaki put u procesu .:-)
Probao sam ih sve i opet sam ostao uz SONY iako su mi nudili fantastičan rebate na svu opremu od Minolta objektiva preko novih SONY objektiva i kamere.
Dok ne vidim nešto zaista revolucionarno (umesto kopiranja) kod canon ili nikon aparata, neću ih ni pogledati više.
Inače drugi omiljeni proizvođač kamera mi je Pentax koji je neverovatno dobre kvalitete i takođe ima bolji ergonomiju nego li dva pomenuta giganta koji se samo drže imena kao Francuzi za svoja vina iako ne mogu ni da priđu Čileanskim najjeftinijim i ovogodišnjoj berbi a kamo li najfinijim vinima koje poseduje.
Ljudi su na žalost slepi i slede "lidere" kao ovce pri tome uopšte ne koristeći zdrav razum u tom procesu.
Ja sam našao najboljeg partnera koji mi zaista ispunjava sve želje i radi tačno ono što mu naredim dok sam bio zadovoljan sa Nikon D800 i Nikon D4 kamerama naravno ali ne i opčinjen jer bih izgubio u procesu jako bitne stvari kada bi zamenio moju kameru sa njima a platio bih kroz nos za sve to!
NAjbolje fotke sam uradio sa mojom 10Mpx A200 i Minolta objektivima iz '86e koje i danas koristim na A77 kao i Macro Minoltu 50mm F2.8 i Minolta 50mm F1.7 i sl iz iste berbe!
Novi SONY objektivi su takođe najbolji u svojoj klasi ali kao i drugi su od tvrde plastike dok je Minolta od metala iako je padala nekoliko puta ili udarala u zidove, ja sam obio ugao zida a da objektivu nije bilo ništa!
SONY Alpha ili NEX serija su one and only choice possible!
Cheers!