PCFoto digitalni fotoaparati i foto oprema
Fotografija => Ostale teme => Temu započeo: djaniru Novembar 21, 2013, 09:23:46 posle podne
-
:)
-
Druga, epska, za na zid! Cestitam...
-
Svidjaju mi se. :) Super si to odradio djaniru.
-
Djani konjica zaista bolja. Na prvoj I previse elemenata, odvlači pažnju, trakor nešto nezanimljiv---
-
Na provoj je savremenije selo pa je zato u boji slika :)
Druga je bolja svakako osim što meni lično smeta drvo po sred kuće.
-
Nikad necu nauciti kako vi ocenjujete fotografije. Drvo je tu gde jeste, zar je trebao da ga odsece? Na prvoj slici trakor nezanimljiv? Zasto? I kako to ...ima mnogo elemenata? Pa nije Djani slikao nego je fotografisao te elemente.
Izvinjavam se bog ovakvog stava, samo pokusavam da proniknem u fotografske tajne.
-
Reč je o kompoziciji. U zavisnosti od toga gde se šta nalazi u kadru, oko daje značaj i prioritet određenim elementima i pokušava da uspostavi odnose između njih.
Vešt "kompozitor" će znati kako da skladno uklopi elemente u svoj kadar i da posmatraču pošalje jasnu poruku svojom fotografijom.
Konj + dve kuće imaju svoj smisao. Ipak, drvo zaklanja kuću i polazeći direktno sa konja, dijagonalnom linijom odvlači pogled prema ivici kadra i tu se rasipa.
Kadar je mogao da se proširi da se obuhvati celo drvo, ali bi onda konj bio previše sitan. Onda treba premeštati konja. E sad, da li valja dirati nepoznatu životinju dok jede? :)
-
Hvala na objasnjenju, sad mi je jasnije. Kompozicija je u stvari granica izmedju fotografa-umetnika i fotografa-turiste kojima i sam pripadam.