Sa ove vremenske distance, mogu slobodno primetiti da su fotografija i turizam zapravo, na neki način vršnjaci. Između dagerotipije 1839. i otvaranja prve turističke agencije, u Londonu pod imenom ‘’Cook’’ 1851. zaista nema puno godina razlike. Od tada, pa do danas turistička fotografija, iako ne predstavlja samostalan fotografski žanr, ima svoj kontinuirani napredak koji je usko vezan za razvoj foto opreme. Postoje čak i istraživanja iz onog doba koja povezuju drastičan porast turizma u Engleskoj sa pojavom Kodakovih kamera. Turističku fotografiju možemo podeliti u dve kategorije: onu koju prave turisti i onu koja je deo promotivnog materijala. Nama je svakako, daleko zanimljiviji ovaj prvi slučaj koji je možda najbolje definisao Donald Horne, u svojoj knjizi ''The great museum : the re-presentation of history'' kada tvrdi da je ''fotografija suštinski deo turističkog iskustva, jer dozvoljava da preobratimo mesta koja posećujemo u znakove koje zatim možemo da posedujemo.'' >>> nastavak na blogu (http://pcfoto.biz/blog-inspiracija-marko-susnjar-122740)
(http://pcfoto.biz/Image/1913400_.jpg)