Autor Tema: pomoc oko kupovine novog ljubimca  (Pročitano 14955 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže svjetlana

  • Iskusni član
  • ***
  • Poruke: 317
    • Pogledaj profil
pomoc oko kupovine novog ljubimca
« poslato: Oktobar 28, 2012, 12:45:02 posle podne »
namjeravam uskoro nabafiti neki novi aparat. Dugo sam se dvoumila da li polovni ili novi i na kraju razmisljam o kupovini novog u BG pa da dobijem povrat PDV-a. Modeli oko kojih se dvoumim su nikon D3100 i Canon 550/600D. Kakva su vasa iskustva. Inace sam bas pocetnik i uglavnom mi treba sa porodicne slike (vecinom djecu) i pomalo jos za moj gust cu sto sta slikati...
I sljedece pitanje gdje u Beogradu mogu naci sto povoljnije te aparate (posto ne poznajem bas Beograd)

Van mreže dalibort82

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 4416
  • Pol: Muškarac
  • Dalibor Tomić
    • dalibort82
    • Pogledaj profil
Odg: pomoc oko kupovine novog ljubimca
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 28, 2012, 12:57:19 posle podne »
Pozdrav Svijetlana...sto se tice odabira novog fotoaparata neces pogresiti ni sa jednim ni sa drugim, milim na D3100 i 600D, smao zavisi koji sistem vise preferiras Nikon ili Canon. Meni vise lezi Canon. Imao sam 550D i mogu sve najbolje da kazem za taj aparat, smao dobar objktiv da stavis i to je prava stvar recimo neki prajm 50mm..koji je u stvari na crop sensoru skoro 85mm idealno za portrete. Sto se tice kupovine u Beogradu evo ti link http://pcfoto.biz/. Ja sam skoro svu opermu kupio tu i prezadovoljan sam cenom i uslugom. A sto se tice povracaja PDV-a to ces morati da vidis sa prodavcem kako to funkcionise. I jedna preporuka za objektiv ako zelis portrete dece i uopste portrete 50mm 1.8 II je ekstra sto se tice kvaliteta slike i cene. A nov kosta oko 100 evra.
Nadam se da sam pomogao. Ako imas jos koje pitanje slobodno :)
“I don't trust words. I trust pictures.” ― Gilles Peress

Van mreže IgorM88

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 2029
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil