Autor Tema: Pocetnik  (Pročitano 2421 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bundic

  • Junior
  • *
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Pocetnik
« poslato: Septembar 10, 2014, 10:52:36 pre podne »
Zovem se Slobodan i totalni sam pocetnik,posedujem Fujifilm s3300 do sada sam imao Nikon L120 tako da mi je ovo prvi put da se srecem sa aparatom koji koliko toliko ima manuelna podesavanja.Interesuje me da li ove fotografije ista vrede(verovetno ne) i sta bi trebao da ispravim.Fotografije nisu obradjivane!!!U skorije vreme nameravam da uzmem Nikon d40x pa me interesuje i vase misljenje o tom aparatu..Pozzz

Van mreže Bole

  • Veteran
  • *****
  • Poruke: 3269
    • 96815207@N07
    • Pogledaj profil
Odg: Pocetnik
« Odgovor #1 poslato: Septembar 10, 2014, 11:14:23 pre podne »
Slobodane dobrodosao na forum :)
Naravno da vrede, ali mozda za neki familijarni album. Ako zelis vise od toga, pocni sam sebi da postavljas pitanja...
Da li bi za portret eventualno odgovarala neka druga pozadina, ambijent? Nemam nista protiv vozova, imali smo milion primera, ali vidi se da si sebi zadao visoke ciljeve,
koje nisi bio u stanju, sto znanjem, sto skromnom opremom, da ostvaris.
Sledeci put odaberi neku mirniju pozdinu, koja te nece odvlaciti od sustinskog...izbegavaj da model gleda direktno u Sunce(ako vec nema tamne naocare).
Ne daj se obesrhrabriti, samo nastavi da fotkas ;)

Pozdrav
http://www.flickr.com/photos/96815207@N07/

5DMarkII, EF 16-35mm f/4 L IS, EF 70-200mm f/2.8 L IS II, EF 100mm f/2.8 L IS Macro, TS-E 24mm f/3.5 L II

Van mreže bundic

  • Junior
  • *
  • Poruke: 5
  • Pol: Muškarac
    • Pogledaj profil
Odg: Pocetnik
« Odgovor #2 poslato: Septembar 10, 2014, 11:19:28 pre podne »
Hvala na sugestijama,fotografije su nastale neobavezno,posto radim na zeleznici,bez ikakve pripreme,jos jednom hvala na sugestijama i potrudicu se da ih prihvatim...pozzzz

Van mreže aleksa z.

  • Iskusni član
  • ***
  • Poruke: 297
  • Pol: Muškarac